#100tífiques

“100tífiques” és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute for Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

L’11 de febrer, en la que ha estat la seva segona edició, s’han ofert més de 150 xerrades divulgatives simultànies per part de més de 180 investigadores del món de l’empresa i de centres de recerca i universitats (“100tífiques”) en 100 escoles de Catalunya, mobilitzant més de 15.000 alumnes de 6è de primària i 1r d’ESO.

A la nostra escola vam tenir la gran oportunitat de que ens visités la Joana Estafanell, enginyera d’Android, que ara mateix treballa en el desenvolupament i millora de Bumble.

Amb aquesta acció volem:

• Fomentar l’impuls de vocacions científiques i/o emprenedores entre les nenes.
  • Potenciar la divulgació científica entre els i les nostres alumes.

Moltíssimes gràcies per la teva visita Joana!

FOTOS:

1. Joana Estafanell

Va ser una experiència molt enriquidora i gratificant. Teniu un grup de 6è espectacular. Estic convençuda que sortiran programadores i programadors d’aquesta classe 💪🏻

Una abraçada molt forta!!

Joana.