De part de tot l’equip de mestres del Pompeu

Des de l’escola us volen fer arribar els nostres ànims i esperem que ho estigueu passant de la millor manera, sobretot amb salut. Tots i totes ens estem adaptant de la millor manera que sabem per acceptar una realitat que no ens agrada gaire, però que estem segurs que superarem i en sortirem reforçats! Volem fer arribar a tots els nens i nenes que entenem l’esforç que fan quedant-se a casa, que els estimem i que estem ben orgulloses i orgullosos de tots ells.

No sabem quant de temps durarà tot això, així que des de casa, els mestres us anirem penjant propostes als blocs, i als grans, al classroom.

I per tal de fer-vos riure una miqueta a tots plegats, volem compartir amb vosaltres aquest videoclip que hem gravat amb molt d’amor, i deixant de costat la vergonya, per a tots els nostres alumnes i les seves famílies! Feu clic a la imatge per veure el vídeo: