Visita escultor Òscar Moya

L’Ajuntament ha engegat el projecte a les escoles de Parets on els artistes locals visiten els alumnes de 6è curs, amb l’artista visual, Oscar Moya. La primera activitat s’ha fet a la nostra escola i posteriorment es farà a la resta de centres educatius.

La nostra escola ha estat la primera escola on s’ha dut a terme la iniciativa ja que per localització està molt a prop de l’escultura de Moya que s’ha instal·lat a la plaça de la font de la Salut en homenatge al roure caigut l’any passat.

L’objectiu del projecte per part del consistori és promoure les arts a les escoles amb trobaments d’artistes locals amb els alumnes del municipi. En aquest sentit, a la visita de Moya s’ha fet un breu repàs històric de l’evolució de l’escultura, destacant la figura de les dones escultores i escultors internacionals. Després s’han donat a conèixer les escultures de Parets, situant-les sobre el plànol del municipi i parlant del seu significat i autors. Per acabar, s’ha analitzat el conjunt escultòric de l’obra ‘Homenatge a la vida’ del mateix autor i que actualment podem trobar a la plaça de la Salut.

A continuació us compartim algunes imatges de la sessió

També podeu consultar les imatges que ens han fet des de l’ajuntament, us compartim la carpeta d’imatges que ens ha fet la fotògrafa.