PRIMER DIA DEL CURS

Han passat sis mesos des que l’escola va tancar les portes, ningú imaginava que passaria tant de temps, però per fi avui es tornen a obrir les portes de la nostra escola.
Podem tornar a retrobar-nos tots i totes, nens i nenes, famílies, mestres… Sabem que és un moment diferent i que les circumstàncies que ens envolten també ho són. Però tornem amb la mateixa il·lusió de sempre, amb moltes ganes de tornar a sentir xivarri, rialles, i veure els somriures de tots els nostres nens i nenes.

Volem tornar a sentir el caliu de l’escola, l’emoció del retrobament, els nervis de començar un nou curs. Avui de nou els protagonistes sou vosaltres, els nens i nenes del Pompeu que amb mascaretes, gel hidroalcohòlic i algunes altres mesures torneu de nou a la vostra escola.

BENVINGUTS I BENVINGUDES!

Moltes gràcies a totes les famílies que avui han vingut a l’escola i han sabut respectar totes les normes de seguretat i han mostrat molta paciència i emoció vers aquest inici de curs. Felicitats!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *