PREINSCRIPCIÓ CURS 2020/21

PREINSCRIPCIONS 2020-2021

Si teniu dubtes o voleu fer qualsevol consulta us oferim atenció personalitzada via telèfon o videocoferència.

Llibret informatiu!!!

ENS VOLEU CONÈIXER? Voleu saber com som, què fem i com ho fem?

Mireu aquests vídeos que us hem preparat. També podeu visitar el nostre instagram  @escolapompeufabraparets

Aquí us podeu descarregar la sol·licitud: Full de sol·licitud

Us informarem de les dates i de  la manera de fer la sol·licitud de preinscripció en quant ens arribin instruccions. Gràcies per la vostra comprensió.

Per la gran família del Pompeu

Des de la direcció i l’equip de mestres de l’escola Pompeu Fabra volem expressar-vos els nostres desitjos de què tots i totes estigueu bé i volem donar-vos suport davant d’aquesta situació tan excepcional que estem vivint i que tant ens està afectant. El nostre objectiu com a docents és estar al vostre costat, fer-vos acompanyament i vetllar perquè l’ensenyament dels nostres alumnes sigui de la màxima qualitat possible. A continuació us deixem un petit vídeo de la Montse la nostra directora:

També us deixem unes recomanacions d’Educació d’activitats per als alumnes confinats. En aquest document podeu trobar Orientacions per als alumnes pel tancament a causa del coronavirus . N’hi ha per totes les etapes.

Recordeu, com us hem comunicat per Tookapp, us convidem a visitar diàriament la pàgina web del centre on trobareu propostes de treball que els mestres anem preparant. Pel que fa a les classes d’Infantil, cicle inicial i tercer podeu adreçar-vos als seus blogs:

I pels alumnes més grans (4t, 5è i 6è) utilitzarem la plataforma Classroom i Drive, us animem a visitar-los conjuntament.

Des d’Ausolan ens envien aquest un dossier (Queda’t a casa!) amb un recull de receptes per si voleu aprofitar i fer-les en família. Bon profit!

Una abraçada molt forta i esperem retrobar-nos ben aviat!!

Equip de mestres.

De part de tot l’equip de mestres del Pompeu

Des de l’escola us volen fer arribar els nostres ànims i esperem que ho estigueu passant de la millor manera, sobretot amb salut. Tots i totes ens estem adaptant de la millor manera que sabem per acceptar una realitat que no ens agrada gaire, però que estem segurs que superarem i en sortirem reforçats! Volem fer arribar a tots els nens i nenes que entenem l’esforç que fan quedant-se a casa, que els estimem i que estem ben orgulloses i orgullosos de tots ells.

No sabem quant de temps durarà tot això, així que des de casa, els mestres us anirem penjant propostes als blocs, i als grans, al classroom.

I per tal de fer-vos riure una miqueta a tots plegats, volem compartir amb vosaltres aquest videoclip que hem gravat amb molt d’amor, i deixant de costat la vergonya, per a tots els nostres alumnes i les seves famílies! Feu clic a la imatge per veure el vídeo: