Portes obertes i preinscripció curs 2020-2021

PORTES OBERTES VIRTUALS

A causa de la situació excepcional i seguint instruccions del Departament de Salut, les jornades de portes obertes van quedar anul·lades. Tanmateix, per totes aquelles famílies que volien venir a visitar la nostra escola i que estan interessats en fer-hi la preinscripció, i pel que encara teniu algun dubte, us hem preparat aquest vídeo on us volem explicar com som, què fem i com ho fem! Fent click podreu veure la presentació de l’escola.

Una petita mostra del que podríeu haver vist en les nostres portes obertes. Esperem que us agradi i si teniu algun dubte no dubteu en enviar-nos un correu electrònic.

El nostre correu electrònic és: a8022707@xtec.cat

>Més endavant, si la situació ens ho permet, ens agradaria oferir visites personals al nostre centre.

TAMBÉ PODEU VISITAR LES NOSTRES INSTAL·LACIONS

També us hem preparat aquest vídeo perquè pugueu visitar totes les instal·lacions de la nostra escola de manera virtual. Fent click podreu veure el vídeo de l’escola. També podeu consultar les nostres xarxes socials on pengem moltes de les activitats que duem a terme a l’escola. Instagram: @escolapompeufabraparets o a Twitter: @pompeuparets

A més, podeu enviar-nos les vostres preguntes al correu electrònic de l’escola: a8022707@xtec.cat

Necessiteu més informació sobre la preinscripció? Consulteu l’enllaç al web del DEPARTAMENT i de l’AJUNTAMENT DE PARETS. Aquí us podeu descarregar la sol·licitud en PDF.

Us informarem de la manera de portar la sol·licitud de preinscripció en quant ens arribin instruccions. Gràcies per la vostra comprensió.

De moment tota la informació que tenim és la següent:

El Departament d’Educació ajorna tots els tràmits relacionats amb el procediment de preinscripció i matriculació de l’alumnat de tots els ensenyaments, en totes les etapes.

El Departament està treballant per tal que els diferents processos de preinscripció i matriculació es puguin dur a terme amb totes les garanties. Al mateix temps, es treballa per tal d’adequar els tràmits pensant en les circumstàncies actuals.

Us anirem informant sobre el nou calendari d’actuacions tant aviat com sigui possible.​

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *