Tastet de les portes obertes …

Us deixem un enllaç perquè pugueu participar de part de la presentació que vam fer el dia de les portes obertes, no us perdeu els vídeos dels nens i de les nenes explicant què fan a l’escola, des dels més petitets fins als veterans del centre.  Volem donar les gràcies als/les alumnes que, amb moltíssima il·lusió, van voler compartir amb tots i totes nosaltres el seu dia a dia i als professors i professores que van estar darrera i més enllà de les càmeres…behind and beyond the scennes…  També trobareu informació interessant i necessària si sou noves famílies que voleu entrar a formar part de la gran família d’aquest Pau Casals que aquest any fa 40 anys d’història d’amor… per l’ensenyament i per l’aprenentatge.  Esperem que us agradi tant com a nosaltres !

Tastet de les portes obertes