Trobada de gegantons i timbalers 2019

Hola a tothom,

Dissabte passat va tenir lloc la Trobada de gegantons i timbalers de 2019, aquest any com a novetat van poder ballar i tocar al matí i a la tarda, va ser una jornada fantàstica i totes les famílies i professors participants s’ho van passar molt bé i van gaudir moltíssim de la festa amb xocolatada inclosa, us convidem a que participeu l’any vinent, normalment sempre es celebra a l’abril i el lloc de trobada és l’escola Àngela Roca, es fa una cercavila per les Rambles i els diversos grups de timbalers de la ma de la Laura, la seva monitora, fan pinya i ens dediquen les seves batucades més increíbles… A la tarda aquest any la trobada va tenir lloc a l’esplai Llumvi del Grup Sant Jordi.  Tot genial i fantàstic.  Les escoles que formen part són: Àngela Roca, Mediterrània, Doctor Trueta i Pau Casals.  Moltes gràcies a tots i a totes els que ho vau fer possible i vau participar, aquí us deixem unes fotos de la celebració.  Gaudiu molt !!

See you soon with new news !!

Trobada gegantons i timbalers 2019 – Fotos

Trobada gegantons i timbalers – Vídeo 1