Hi again,
Durant aquest curs, els/les alumnes de cicle superior han realitzat el seu projecte de creació de podcasts que els/les ha permès treballar l’expressió oral, la competència digital, la recerca d’informació i la comunicació de manera creativa i motivadora.
Els alumnes de 5è han elaborat podcasts individuals a partir dels textos explicatius que havien treballat a l’àrea de llengua catalana. Cada alumne ha escollit un tema del seu interès, ha ampliat la informació, ha elaborat un guió i finalment ha gravat el seu propi podcast.
Per la seva banda, els/les alumnes de 6è han fet podcasts en grup, posant en pràctica habilitats de treball cooperatiu, planificació, expressió oral i ús d’eines digitals per crear continguts conjuntament.
Els resultats mostren la gran varietat de temes, interessos i talents dels/de les nostres alumnes.
Tots els capítols ja estan disponibles al canal de Spotify de l’escola, La Veu del Pauca, i us convidem a escoltar-los i compartir-los amb familiars i amics.
Els nous capítols penjats aquest curs van del capítol 11 en endavant.
Podeu accedir al canal a través del següent enllaç:
Spotify – La Veu del Pauca
Esperem que gaudiu escoltant-los tant com nosaltres hem gaudit creant-los!
See you soon with new news,


