Comitè mediambiental

Des de fa molts anys, a la nostra escola fem Assemblees al nostre Comitè mediambiental.  Aquest comitè està format per alumnes representants de l’escola des de P4 fins a 6è, una persona referent de l’ajuntament, el nostre conserge, l’equip de coordinació de cicle de l’escola i l’equip directiu.  Les reunions són periòdiques, unes 3 ó 4 al llarg del curs.  L’any passat per consens ens vam dedicar a treballar la problemàtica dels plàstics al mar, l’any anterior vam fer tot un projecte que va guanyar un PREMI al Certamen internacional “CIENCIA EN ACCIÓN”, el projecte premiat va ser “L’orella d’en Pau Casals”, per reduir la CONTAMINACIÓ ACÚSTICA.

Aquest curs a la primera reunió del Comitè mediambiental els nens i les nenes van decidir que la temàtica seria el CANVI CLIMÀTIC… i els animals en perill d’extinció.  Ja estan treballant-hi !

Al menú a sota us deixarem més informació dels nostres projectes mediambientals … Des de la recollida d’oli usat setmanal, el projecte APILO… I tot el que podem per millorar la vida del nostre estimat planeta.  Us deixem l’acta del comitè mediambiental de febrer d’aquest curs perquè veieu les exposicions dels/de les alumnes.

See you soon with new news !!

Acta 2 Comitè Mediambiental – febrer 2020