Primera reunió del comitè mediambiental d’aquest curs !

El passat dilluns, 5 de novembre a la tarda, va tenir lloc la primera reunió d’aquest curs del comitè mediambiental de l’escola.  S’han renovat els seus membres, recordeu que assisteixen nens i nenes de l’escola des de P5 fins a 6è.  Hem demanat al menjador de l’escola que també en formi part i a partir de la següent sessió assistirà a les reunions.  Els temes mediambientals afecten a tota la comunitat educativa.

Sembla ser que aquest any el tema a investigar serà la contaminació de l’aigua.  Això no vol dir que deixem de fer les actuacions que ja fèiem fins ara, des de la recollida d’oli, de piles, la separació dels residus i com no, la reducció del soroll (recordeu que hem estat premiats al Ciencia en Acción XIX per aquestes accions…) sinó que ens centrarem en la diagnosi de com estem a l’escola i què podem fer per millorar la qualitat de l’aigua, aquí i a casa nostra… les nostres accions sempre són extensives per millorar el medi ambient de tothom i adquirir bons hàbits de consum.

Ara només falta debatre a les aules de què es pot anar fent al llarg del curs i posar “fil a l’agulla” per començar ja !!

Us deixem l’acta de la primera reunió i un recull de fotos que vam fer dilluns.  Ànims a tots i a totes !!

See you soon with new news !!

Acta 1

Fotos 1r comitè mediambiental