L’AMPA estrena nova web !!

Hola a tothom,

Després d’un temps d’espera en que s’estaven construint unes noves bases per la pàgina web de l’AMPA, finalment ja està activa i… quina activitat !!  No paren d’actualitzar els seus continguts.  Us convidem a que la consulteu, estareu al dia de tot el que fan les famílies de l’escola que és molt.  Podreu veure el seu funcionament, la seva participació, les comissions… i també estar en contacte per si voleu fer alguna aportació d’una nova idea, activitat o suggeriment.

Moltes gràcies AMPA per tota la feina, sou molt importants per nosaltres. Tots junts fem ESCOLA, tots junts som PAU CASALS !!

Us deixem un enllaç a la nova pàgina web, recordeu igualment que podeu accedir des de la web de l’escola (a dalt a la dreta)

ENHORABONA AMPA !!

See you soon with new news …                      clic aquí ⇓