El Pau Casals contra el canvi climàtic …

Hola de nou a tothom,

Avui hem participat amb d’altres escoles i instituts de Viladecans en una caminada solidària contra el canvi climàtic.  Ha estat una experiència molt bonica, tothom fent pinya pel carrer cantant, cridant, amb les seves pancartes… i amb una única finalitat: aconseguir conscienciar una mica més de la importància de canviar hàbits contaminants i demanar ajut a les institucions.  Us deixem el vídeo dels moments que hem aconseguit captar fins ara, segurament publicarem més fotos quan les rebem.  Els manifests que han llegit els nens i les nenes al final no els hem pogut sentir molt per problemes amb la megafonia però el nostre aquí el teniu, l’han redactat els nenes i les nenes de 5è:

“L’escola Pau Casals ha volgut participar en aquesta protesta per reivindicar que ens preocupa molt el canvi climàtic i té una repercussió directa sobre el nostre futur.  Pensem que tothom: nens, nenes, pares, mares, avis, àvies, tiets, tietes… ens hem d’implicar.

Amb petites accions del dia a dia podem col·laborar en evitar que això acabi en catàstrofe.  Entre tots i totes podem i ho hem de fer possible!

Caminada canvi climàtic 12 desembre 2019

See you soon with new news !!