Cultura Emprenedora a l’Escola

Hola de nou a tothom,

Ahir va tenir lloc la Jornada de posada en marxa del curs 2018-2019 de la Cultura Emprenedora a l’Escola.  Aquest any és el primer que la nostra escola hi participa.  Enguany ja som 30.000 participants (nens i nenes d’arreu de Barcelona i comarques) que al llarg del curs creen la seva pròpia empresa, en base al treball cooperatiu.  Ahir va ser molt maca la Jornada de presentació, van parlar La Rosa Serra, Coordinadora de l’Àrea de desenvolupament Econòmic Local, el Sr. Leandro Mayola, gerent dels Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona i el Sr. Genís Roca, arqueòleg i expert en transformació digital que ens va fer una xerrada sobre “Emprenedoria, xarxes i cultura digital.  Noves habilitats i actituds per a tirar endavant idees i projectes”.

Finalment nens i nenes de l’escola Dr. Trueta que ho van fer l’any passat ens van fer una mostra de la seva cooperativa, de com la van crear, els departaments de l’empresa, com van fer el seu logo, els seus estatuts…

Penseu que aquest projecte el faran els nens i les nenes de 5è de la nostra escola i després, hauran de vendre els seus productes a la Fira de Sant Isidre… Tothom està molt emocionat !!

Us deixem unes quantes fotos de la jornada d’ahir i continuem engrescats/des i amb molta molta il·lusió per tirar endavant aquest projecte.

See you soon with new news !!!

Comença l’Emprenedoria curs 18-19