COMITÈ MEDIAMBIENTAL – 1ª reunió

El passat dilluns 9 de novembre es va realitzar la primera reunió d’aquest curs del comitè mediambiental de l’escola.

Paula Pérez de 6èA i Pau Urigüen de 6èB van fer una exposició en la que van explicar els beneficis mediambientals que ha suposat la recollida d’oli usat al llarg dels últims 4 anys.

Com ja sabeu, reciclar l’oli repercuteix en el medi ambient de dues formes:

1- Evitem la contaminació de l’aigua, degut a que l’oli que reciclem no va a parar a l’aigüera.
2- Col·laborem en la reducció de la contaminació de l’atmosfera, ja que el biodièsel que es fabrica a partir de l’oli reciclat emet menys quantitat de CO2.

Voleu conèixer els resultats de la nostra escola?
A continuació us ho expliquem:

Moltes gràcies a tothom per la vostra col·laboració.