Benvinguts i benvingudes de nou !!! Tornem a l’escola …

El proper dilluns, 5 de setembre comença l’escola de nou, us estem esperant amb els braços oberts, serà un curs genial, ple de novetats i nous aprenentatges.

Recordeu que entrarem per les portes principals, una porta per a primària de 1r a 6è i la porta del costat per a infantil.  Totes les portes estaran marcades amb els rètols corresponents.  Per sortir sortirem per les mateixes portes del curs passat.

Us desitgem un molt bon inici de curs, recordeu també que farem jornada intensiva de 9 a 13 h i que també teniu l’opció de fer una hora de lleure a l’escola de 15:30 a 16:30 h durant el mes de setembre.

COMENÇA EL COMPTE ENRERA !   US HI ESPEREM !!

See you soon with new news !