2a Sessió Smart Classroom al Pau Casals !

Avui el Pau Casals ha estat l’amfitrió de la 2a sessió Smart Classroom.  Des de les 11 h del matí fins a les 13:30 h, la nostra escola ha compartit amb les escoles Dr. Trueta, Àngela Roca i Germans Amat i Targa una sessió de posada en comú dels dissenys de la nostra classe ideal… Han sorgit propostes molt interessants, primer ha estat un espai compartit de tothom al Gimnàs de l’escola amb professores i professors, els enginyers de la UOC i els representants de l’ajuntament.  Després hem fet reunions separades d’alumnat i mestres i finalment hem tornat a posar en comú tot el treballat.  Teniu més informació del que representa aquest projecte a la barra dreta de la nostra pàgina web per si voleu més informació i saber en què consisteix.

Les/els nostres nenes i nens han estat fantàstiques/cs, ENHORABONA ! Hem tingut una representació de 12 alumnes dels 3 grups de 6è i han parlat com veritables professionals. La propera sessió, la número 3, la farem conjuntament amb famílies de l’escola el proper dia 10 de febrer a l’escola Germans Amat i Targa i aquí si que ja definirem del tot la nostra SMART CLASSROOM.  Tenim una il·lusió IMMENSAAAA…  Aquí us deixem una petita mostra recull fins que us puguem presentar la CLASSE DEFINITIVA !

See you soon with new news !!