“EXCALIBUR” – Teatre en anglès

El divendres 10 de febrer, l’alumnat del tram dels grans va assistir a  la  representació  de l’obra de teatre “Excalibur” a la Torreta. Aquesta representació va anar a càrrec de la companyia Theatre4schools i  va ser totalment en anglès.

Per tal que l’activitat fos profitosa, uns dies abans, a classe, vàrem treballar l’obra: vàrem parlar de la trama i dels personatges que hi apareixien, vàrem treballar el vocabulari bàsic i vàrem escoltar les cançons que formaven part de la representació. D’aquesta manera va ser més senzill poder seguir i entendre tot el què passava.

Durant la representació l’alumnat va tenir un paper actiu, acompanyant les cançons que es cantaven i fins i tot uns quants alumnes van sortir a l’escenari i van prendre part en la representació.

Al final hi va haver un petit col·loqui, també en anglès, on l’alumnat va poder  fer preguntes als membres de la companyia.

Veure teatre en anglès és una bona manera de posar en pràctica allò que aprenem a l’escola dins d’un context real. Vam aprendre i gaudir al mateix temps!