Setmana europea de la mobilitat

Entre el 16 i el 23 de setembre s’ha celebrat la setmana europea de la mobilitat.  L’Ajuntament ha organitzat diverses actuacions, i en algunes d’elles hi ha participat l’alumnat de l’escola.

En concret, l’alumnat de 5è va fer dimecres una pintada en zones concretes dels camins escolars, mentre que l’activitat de les classes de 6è (pedalada i educació vial al circuit) va quedar suspesa a causa la pluja i estem a l’espera que ens donin nova data per a poder-la fer.

Vallès Visió també se’n va fer ressò (cliqueu a la imatge per veure la notícia):