RECOMANACIONS PER A 3r – Setmana 14 d’abril

Bon dia Pokemons i Descendientes 2!
Com ha anat aquesta darrera setmana? 
Aquí teniu noves activiats per tal de no perdre el ritme.
*Recordeu guardar en una carpeta les feines que aneu fent, per a veure-les a la tornada. 
CATALÀ:
Seguiu fent el vostre diari personal de confinament.
Resoleu aquests mots encreuats:
CASTELLANO:
El HAIKU, como ya sabéis, es un tipo de poesía japonesa. Consiste en un poema breve de diecisiete sílabas, escrito en tres versos de cinco, siete y cinco sílabas respectivamente.
El haiku describe generalmente los fenómenos naturales, el cambio de las estaciones y la vida cotidiana de la gente.
Escribid un HAIKU original sobre la situación que estamos pasando actualmente.
ANGLÈS:
Let’s READ and WRITE about SPORTS.
CLICK on the pictures and READ the sentences.
(Clica sobre les imatges i llegeix les frases)

Now LOOK at the pictures and WRITE what sports he or she can do.

                            CLICK HERE 

Example: 
Goofy can play basketball but he can’t play football.

*Escriviu les frases i quan acabeu cliqueu “FINISH”, escriviu el vostre nom i cognom i cliqueu “SEND”. Jo rebré les vostres frases.

MATEMÀTIQUES:

Resoleu aquersts problemes fent servir aquesta taula.

  • En un autobús van 30 persones. A la primera parada pugen 5 persones i a la segona en baixen 13. Quantes persones continuen a l’autobús?

  • En Joan compra un jersei per 2935 cèntims, un pantaló per 3410 cèntims i unes sabates per 5625 cèntins. Quants diners s’ha gastat en Joan?

  • En Rubén planta 23 tarongers i 37 llimoners. Amb la pluja, se li van fer malbé 15 arbres fruiters. Quants arbres fruiters li han quedat?

  • Una botiga d’esports té 30 pilotes de futbol i 18 pilotes de bàsquet. Al matí s’han venut 18 pilotes de futbol i 13 de bàsquet. Quantes pilotes queden a la botiga?

  • En Coqui ha recorregut 247 Km pel desert del Sàhara i en Santi 65 Km més que en Coqui. Quants Km ha recorregut en Santi?


MEDI NATURAL:

Sabem com és el nostre esquelet i quin ossos el formen?

Si no fos per l’esquelet, el nostre cos no s’aguantaria dret. És per això que seria molt interessant conèixer el nom d’alguns ossos i on es situen.

Ara intenta recordar els noms.

MEDI SOCIAL:

Ara que ja teniu el plànol de casa vostra i heu pensat en els diferents espais, feu dibuixos de totes les persones que viuen amb vosaltres, retalleu-los i col·loqueu-los a l’espai de casa on més temps passen.


EDUCACIÓ FÍSICA:

Circuit d’agilitat amb material que tingueu per casa.

Agafeu pals d’escombra per a saltar, cadires per a passar per sota, ampolles d’aigua per a fer zig zag i objectes diversos per a crear  el vostre circuit personal dins de casa.

Feu el circuit 5 vegades i intentar fer-lo més ràpid a cada ronda. 

Un cop hagueu acabat, varieu el circuit i torneu a començar. 

Anoteu el temps que trigueu en superar el circuit a cada ronda.

MÚSICA:

Des de l’àrea de música, us volem proposar un petit repte molt divertit.

PAS 1: Escolta molt atentament amb la teva família la cançó:
 “Em quedo a casa” de Xiula i els Confinats.



PAS 2: Busqueu un tros de la cançó que us agradi i inventeu una petita coreografia que duri uns 30 o 40 segons com a màxim.

PAS 3: Ho heu d’inventar tota la família al complet. TOTS JUNTS! Això vol dir que ha de ballar tothom.
PAS 4: Quan la tingueu feta, us graveu en vídeo i me l’envieu al correu electrònic que us facilitarà la vostra tutora per correu. Sóc la Gemma (mestra de música).
PAS 5: Teniu temps per enviar-lo fins dilluns 27 d’abril.
PAS 6: Una vegada tingui tots els vídeos, en faré un on sortireu tots i totes ballant! Serà molt bonic i així us podreu veure TOTS/ES d’una manera divertida i original.

**Graveu el vídeo en posició horitzontal.

Espero amb moltes ganes els vostres vídeos que seran molt creatius.
TOTHOM A BALLAR!

PLÀSTICA:

Aquí us deixem un enllaç per aprendre a dibuixar a partir de dibuixos i lletres. 

Fins aquí  les activitats per a aquesta setmana. Si teniu algun dubte envieu un correu a les mestres i us contentarem el més aviat possible.

Petonets,

L’equip de mestres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>