RECOMANACIONS PER A 1r – Setmana 27 d’abril

Com esteu Emojis?
Esperem que esteu preparats per a començar una nova setmana plena de propostes entretingudes per a tots vosaltres.
Ànims! Ja queda menys per a tornar-nos a veure!

 CATALÀ:

Us proposo llegir aquest bonic poema de la Joana Raspall.
Ara escriviu totes les paraules que tenen la lletra “R”. Segur que sortirà una llista ben llarga!
Sé que molts de vosaltres vau aprofitar la setmana passada per a llegir contes. M’agradaria que escrivíssiu en un paper els que us han agradat més.
Quan tornem a l’escola podreu recomanar-los als companys i companyes.
CASTELLÀ:
Seguimos trabajando el cartel.
Entrad AQUÍ y contestad las preguntas.
Cuando acabéis clicad a “TERMINADO” y escribid vuestro nombre y apellido. No olvidéis de darle a enviar.
ENGLISH:
Hello, everybody!
How are you? Fine? Happy?

Here are some ACTIVITIES for you.

LISTEN and REPEAT the FAMILY words.

Click on the image:
(cliqueu sobre la imatge)

https://www.learningchocolate.com/content/family-tree-1

Now DO these activities:
*Les activitats estan a les pestanyes que hi ha a dalt d’aquesta mateixa pàgina.
MATCH UP 1:

Cliqueu el botó de so negre que hi ha a sota de la pàgina.
Arrossegue-lo i poseu-lo a sobre el botó de so gris que hi ha al costat de la paraula.
Cliqueu “check answers” per a comprovar si ho heu fet bé.
També podeu obrir les pestanyes:
     MATCH UP 2 i MATCH UP 3.
Si us atreviu també podeu escriure les paraules obrint la pestanya FILL IN.
Now can you do this MEMORY GAME?
Click on the image!
(Cliqueu sobre la imatge) 
https://matchthememory.com/familymemorygame
WRITE if you like these activities on the blog.
(Escriviu al bloc si us han agradat les activitats d’anglès)

Example:

Hello Anabel! Hello Olga!
I like the family activities.
or
I like the English activities.
or
My favourite activity is the MEMORY.
or
My favourite activity is the FAMILY  TREE.

MATEMÀTIQUES:

Sabreu resoldre aquests problemes?

MEDI:

Mireu aquests vídeos de guppys:

Ara podeu contestar les preguntes:

  • Què són els guppys?
  • Els agrada l’aigua freda o calenta?
  • Quants anys poden viure?
  • Com pots diferenciar si un guppy es mascle o femella?
  • Cada quan pot tenir cries una femella de guppy?
  • Quantes cries pot tenir cada femella?

EDUCACIÓ FÍSICA:

Com ha anat aquesta punteria, cavallers?

Heu encertat moltes pilotes dins la boca del drac?
I de bufera, com anem?
Ja sabeu bufar ben fort? Perquè en l’activitat que ara us proposaré hem de saber agafar moooolt d’aire i treure’l per la boca com si anéssim a apagar una espelma.
Vinga, us vaig a explicar de què va l’activitat d’aquesta setmana.
Com ja sabeu ha plogut molt aquests dies i com a bons mariners d’aigua dolça hem de saber moure la nostra barca.
Us passo unes instruccions perquè els vostres pares i mares us ajudin a fer una barca de paper i us animo que amb la vostra bufera la feu moure dins d’una palangana d’aigua, dins de la banyera o de qualsevol lloc que pugueu omplir d’aigua.
Us animeu?
Recordeu que per agafar molt d’aire hem d’omplir molt bé els nostres pulmons fins que no ho càpiga més!

Com fer una barca de paper:

 

MÚSICA:

Aquesta setmana m’agradaria fer un repàs de l’exercici que vau fer a l’última classe de música a l’escola. Us enrecordeu?

Doneu-li un cop d’ull.

 

Així doncs podeu practicar-la amb una pilota tova o el que s’hi assembli més, però que sigui tou (un peluix petit…). Si no en teniu podeu agafar un mocador.
Se’ls hi ha de donar un cert temps per recordar-la i així poder-la controlar al ritme de la música. Si la pilota cau no passa res, l’agafem i seguim en silenci per poder seguir bé la música.
Ho proveu, doncs?
Aquí sota us deixo un video de musicaeduca sobre l’obra que també us pot servir per a practicar.

 

PLÀSTICA:

Fes un dibuix ben bonic d’una peixera plena de guppys femelles i mascles.

VALORS:

Aquest vídeo tracta de l’acceptació de les diferències dels companys i companyes i l’empatia, que és el saber i aprendre a posar-se en el lloc de l’altra persona.

Tots i totes tenim coses positives per a compartir. De vedades no les veiem ni les valorem i sovint necessitem l’ajut d’algú per a descobrir-les.

Que passeu tots i totes una bona setmana.

L’equip de mestres

 

  

26 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>