RECOMANACIONS P-3. Setmana 30 de març.

Hola cargols! Com esteu?
Esperem i desitgem que vosaltres i les vostres famílies us trobeu bé, tant de salut com d’ànims.
Tot l’equip de mestres us troba a faltar.  Ara heu de fer molt de cas als adults i, sobretot, sobretot, tenir cura de la neteja de les mans.
Us escrivim per facilitar-vos propostes de diferents activitats amb l’objectiu que continueu aprenent coses, gaudint en família, i fer aquest temps més divertit.

LLENGUATGE VERBAL
* Amb un model del nom, repassar-lo.  A sota, intentar copiar-lo diverses vegades, cada una d’un color diferent.

També es pot fer amb l’ordinador, buscant les lletres i iniciant-se en el teclat.  Es pot imprimir i els fa molta gràcia veure’n el resultat.

LLENGUATGE MATEMÀTIC
* Fer el mateix que amb el nom, aquesta vegada amb les grafies dels nombres 1, 2 i 3, i dibuixar a sota el nombre d’objectes que indiquen (relació grafia-quantitat).  Qui s’animi, pot fer-ho fins al 5.
* Fer seriacions de dos colors o formes, i iniciar-se amb tres (amb pasta, llegums, peces…)

GRAFISME
* Sobre línies verticals, horitzontals, inclinades i forma de cargol, col·locar pedretes, botons o qualsevol altre material que tingueu a l’abast.

LLENGUATGE MUSICAL
Us enllacem algunes de les cançons que treballem a l’hora de música i que tant us agraden:
BON DIA, DIA:

EL DESPERTADOR:

L’HORA DE FER MÚSICA (Dàmaris Gelabert): Podeu seguir el ritme picant de mans i representar els diferents instruments que hi apareixen (piano i violí).

LLENGUATGE CORPORAL (PSICOMOTRICITAT)
* Us proposem escoltar i ballar aquestes danses, que també treballem a música, i fer molta atenció a les indicacions de la cançó:

TRINCO, TRINCO (endavant, endarrere, de puntetes, de talons)

LA BARCA PUJA I BAIXA (podeu representar en família els personatges, mariner/a i capità/ana i després intercanviar els rols)


* També us proposem un petit repte: construir un circuit amb peces! (les que tingueu per casa: de fusta, lego, o altres materials com ampolles, capses, gots de plàstic…):
1. Poseu un inici (Sortida del circuit) i un final (arribada)
2. Feu unes boles de paper de seda (o alumini, o porexpan, pompons… o allò que tingueu per casa.  Han de ser lleugeres i no pesar gaire)
3. Agafem unes palletes de beguda i… a bufar!
4. Feu el recorregut del circuit bufant fins al final, esquivant els diversos obstacles que hi heu posat.

ATENCIÓ: Guardeu molt bé totes les activitats en paper que aneu fent aquests dies, que ens agradarà veure-les quan retornem a l’escola.  També us animem a què deixeu algun comentari o dubte aquí sota, a l’apartat de “comentaris”.
Una molt forta abraçada i petons a tots i a totes. No oblideu que ho esteu fent genial, molts ànims famílies!  Esperem que ens retrobem molt aviat.

L’equip de mestres del tram dels petits:

2 comentaris

  1. VERÒNICA

    Quina il·lusió ens fa rebre notícies vostres!!. Espero que us trobeu tots molt bé. Us trobo a faltar cargols.
    Seguirem donant propostes i sobretot guardeu-les o feu fotos per poder veure'l a la tornada. Petons famílies.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>