RECOMANACIONS 5è – Setmana 4 de maig

Bon dia Mèxic, Bon dia  Escòcia !

Esperem que seguiu bé. Aquí us deixem la proposta d’activitats per aquesta setmana ! 
És fantàstic com esteu participant i treballant ! Estem molt contentes. 
Ens alegrem molt que ja molts de vosaltres hagueu  pogut sortir a fer una petita passejada .
Seguiu cuidant-vos molt   i  que la calma  ens acompanyi !

L’equip de mestres.

CATALÀ

Aquí teniu dos  refranys d’aquest nou mes de maig. Recita, i aprèn les dites.
Maig, l’olivera florirà i el blat granarà.
Abril plujós i maig ventós, fan el pagès ric i profitós.

CASTELLANO

Lee atentamente el siguiente texto:

A simple vista se puede ver que no está separado en párrafos sino que tiene tres partes. ¿Sabrías decir cuál son estas partes?
Vemos que el segundo párrafo es más largo. ¿Qué explica? Puedes hacer una lista de las ideas.
En el tercer párrafo vemos conectores como” en definitiva”o “por tanto” que  ayudan a indicar al lector que hay un cierre de todo lo que se ha argumentado.

Recuerda que un conector sirve para unir ideas que se relacionan entre sí.
Aquí os dejo un enlace de los conectores que hemos trabajado

Ahora nos volveremos a centrar en el segundo párrafo te propongo lo siguiente:

Después de 43 días de aislamiento obligatorio, al menos 6,3 millones de niños y niñas en España pueden salir desde este domingo a las calles.Seguro que esto plantea dudas tanto a familias como a los propios niñ@s. 

Tendrás que realizar un texto para  convencer de los pros y contras de esta actividad. 
ENGLISH

We are going to start a new unit. Let’s talk about sports and hobbies.
First, watch this video. You are going to review and learn vocabulary. Read the words and then try to say them.
And now, let’s have a look at sports in Great Britain.
Watch and listen carefully:What’s the most popular sport in Britain? Football, cricket, walking, swimming , cycling?



Did you find the solution? It’s _ _ _ _ _ _ _
And finally, let’s see if you can write correctly all these sports.

Quan acabis, clica a “Finish”, escriu el teu nom i cognom i clica “Send”. Jo rebré les teves respostes.

 MATEMÀTIQUES
Recordeu els conceptes matemàtics  que estem experimentant aquest dies:
-Fraccions; fraccions  equivalents (iguals);la fracció d’un nombre,…
Ara ja  teniu l’ experiència d’aquesta setmana passada, quan heu plantejat al blog als vostres companys les  preguntes sobre les fraccions de l’experiment del full. 
Gràcies a tots per la vostra participació! Ens ha agradat veure aquest intercanvi entre vosaltres.
Si féu memòria, la semana passada us vam  dir que anéssiu pensant situacions de la vostra vida quotidiana,  a partir de qual poguessiu  plantejar una situació matemàtica relacionada amb les fraccions. 
ACTIVITAT 1
Recordeu la situació-problema del dinar de fa dos dissabtes,  del Paco i la seva família, i  la suculenta  safata de canelons ? Aquesta és una del molts exemples de situacions que ens podem trobar en el nostre dia a dia. 
-Inventeu i plantegeu la vostra  situacion-problema relacionada amb les fraccions als vostres companys,  escrivint  els enunciats d’aquests problemes, a través d’un  comentari al  blog com heu fet la semana passada. 
Així tothom podrà  participar en resoldre-les. 
Exemple:  
Tinc 120 fotos  d’amics guardades a l’ordinador. 1 quart d’aquestes fotografies  són  de les vacances d’estiu i la  resta són fetes durant la resta de l’any. Quantes fotos tinc de les vacances d’estiu ?
Aquí us deixem  un petit vídeo molt suggerent per inspirar-vos i agafar  idees.
Vinga,  carregueu  les vostres neurones  i poseu a funcionar el vostre enginy matemàtic!
( Recordeu que també l’hareu de saber resoldre per saber si els companys que us contesten ho han pensat bé )

2a. ACTIVITAT 

Hem volgut compartir aquests dos vídeos  que ens agraden molt, on alumnes una mica més gran que vosaltres, experimenten les fraccions a partir d’una activitat  semblant a la del full que vau fer vosaltres. 

Amb aquesta activitat la mestra els fa  experimentar un pas més enllà.
( Relaciona  les fraccions  amb  els nombres decimals i amb els percentatges ,que estan molt presents quan anem a comprar,  però que nosaltres encara a 5è no hem treballat )

Us convidem a que proveu de fer aquesta  activitat. Podeu utilitzar  tires de full  de la mateixa mida o del material que tingueu a casa (llanes cartró),  i pintar-les de diferents colors

Tothom mireu el vídeo. Les persones que us atreviu a experimentar i fer l’activitat ens podeu enviar una foto de com us ha anat o un petit vídeo explicant-ho. 
(No cal que sorti la vostra cara si no voleu). 
Mireu tothom  aquest vídeo.  per repassar  el concepte de fraccions equivalents.

Envieu-nos els documents dels dibuixos   o les fotografies de les noves fraccions equivalents que heu trobat en a aquesta activitat  !!
MEDI NATURAL
Ara que ja sabem com es prepara un plat saludable. Què creus que passa quan introduïm un aliment a la boca? Explica el procés que fa l’aliment en un word o a mà. 
Per quins òrgans passa l’aliment?
Mira aquest video potser t’ajuda.
Envia’ns el teu treball al correu. 

MEDI SOCIAL 
El reportatge que vau visionar per l’activitat de català,  la setmana passada, pertany a una cultura que va viure al territori que ara és Catalunya , a altres llocs de la Península Ibèrica  i a Europa. 
Recordeu les hipòtesis sobre les il·lustracions que vau fer fa un parell de setmanes ? 


Ara llegiu  aquestes 15 qüestions .
Després, torna a veure el reportatge  de l’activitat de català de la setmana passada i responeu les següents preguntes:

1- Per la forma que tenien de viure, i els materials que feien servir en la seva vida quotidiana, a quina època de la història creieu van viure ?

2- Quin lloc de la geografía  de la Península  Ibèrica diu que van  preferir per  assentar el pobles ?     

 Per què ?   Com   diu que estaven construïts aquests  poblats?

3- Qui va posar  el nom  d’ibers  a aquests pobles ?

4- Al llarg  de quin  mar  es  van situar  els pobles  ibers?

5- Apunta  el nom d’alguns del pobles ibers que es van establir a Catalunya?  

6. A quin lloc  del territori  van preferir   instal·lar  els seus poblats ?   Per  què ? Recorda alguna de les fotografies. 

7. Quins mitjans de transport diu que ja feien servir per viatjar , que ja s’havia inventat i que els permet fer viatges comercials ?

8-  Quines activitats  econòmiques  practicaven ?  Com es guanyaven la vida ? 

     Escriviu el nom dels oficis que surten al vídeo ?

9- Un cop situats a llocs  estratègics , a quina part  dels pobles  construïen  les seves cases ? De què estaven fetes?

10- Quins materials van aprendre a treballar en les seves activitats artesanals i econòmiques?

11- Pots dir el nom  d’alguns membres  que formen aquesta societat?

12- Quines tècniques artístiques van practicar? Posa algun exemple (obres i materials ).

13- Quina idea  tenien  de la  religió i de la divinitat?  Qui   eren  els seus  déus?
       Quin rituals funeraris feien, com ho celebraven quan moria alguna persona ? 

14- Quin  era l’animal  que s’ha trobat en algun dels objectes ( vestigis) i que era com  un 
       símbol de la seva força ?

15- Quina altra gran civilització va  acabar assimilant  la cultura  dels pobles ibers ?

Compareu les vostres respostes amb la redacció d’hipòtesis de la setmana passada. 
Trobes semblances, diferències,..?
Envieu-nos les vostres 15  respostes  escrites amb frases redactades, de forma que en iniciar la resposta se sàpiga  de quina pregunta es tracta. 
Si ho feu així no cal que torneu a escriure la pregunta

Exemple de resposta:
TÍTOL:…………………………………………..


Per la forma que tenien de viure i els  materials que s’ha trobat que feien servir podem dir que aquest poble  pertanyen a l’època de…..
Aquests pobles es van instal·lar i van viure als territoris  de…
El nom “ ibers” va ser anomenat pels pobles dels…..
Aquesta civilització, la  idea que tenien de la religió i de la divinitat era……
L’animal  que apareixia en alguns dels  objectes que s’han trobat d’aquesta cultura  era…


(..i d’aquesta manera , redacteu totes les respostes a les 15 preguntes  anteriors. )
MÚSICA:
Com teniu els vídeos de percussió corporal? Ja heu vist el tutorial d’en Santi i l’Anna? Oi que us han ajudat molt?
Encara teniu tota aquesta setmana per practicar! Ja us heu posat el davantal? Segur que esteu la mar de divertits!
Espero els vostres vídeos amb molta il.lusió!
Seguim en contacte!
SORT I RITME!


EDUCACIÓ FÍSICA
 Com va anar el beisbol? Vau poder entrar moltes vegades la pilota al recipient (galleda, capsa, envàs…)? Aquesta setmana seguim amb un altre esport, l’HANDBOL. Per fer-ho necessitarem una pilota que poguem agafar amb una mà. Recordeu que si no en teniu la podem fer amb material reciclat (no cal que boti!). A més de la pilota necessitarem una porteria que podria ser una porta oberta. I per acabar ens faltaria un aro que podrieu fer-lo amb un cartró d’un envàs (p.ex el cartró d’un pac de llet) Si podem tenir més d’un aro millor, sinó amb un ja fem però l’haurem de moure.
El joc es tracta de fer punteria dins d’aquest aro des d’una distància d’uns 4 passos. (si l’aro és molt gran llencem de més lluny, si l’aro és més petit de més a prop). Primer farem els llançaments a peu parat tal i com us diu el vídeo 1
i després d’uns llançaments a peu parat o farem amb carrera i fent un salt tal i com veiem en el vídeo 2:Després de practicar els llançaments a peu parat i amb carrera i salt podeu jugar, si algú de la família vol, fent de porter/a que serà més divertit. Si podeu enviar una foto d’aquests llançaments a peu parat i amb carrera millor. Som-hi, a practicar llançaments

146 comentaris

  1. Zakaria

    Hola!
    Aqui va la meva pregunta de mates!
    Yo tinc 72 cromos del Real Madrid i 62 del Barça i 27 del Betis.
    Cuants cromos tinc del Madrid, Cuants de Barça?
    Aveure si la podeu fer BÈ!!!
    Adeu:3

  2. Harroun

    Hola!!
    Aqui us deixo amb la meva situació de matematques.
    Jo tinc 130 pipes la meva mare 3/5 , el meu pare 1/7 i el meu germa 1/9 . La resta es per mi .
    Cuantes pipes em tocara a mi?
    Espero que el feu molt bé. 🙂

  3. zakaria

    Hola!!
    Soc un altre vegade el zakaria.
    Avans me he equivocat ara fare un altre pregunte.
    Jo tinc 54 llibretes, la meva mare te 4/5. Quantes llibretes te la meva mare?

  4. África

    Hola soc l'África aquest es el meu problema.

    A classe som 32 companys i companyes, 3/4 tenen els ulls de color marrons i la resta de color verd. Quants companys tenen els ulls verds? i quants els tenen de color marró?

  5. Dolors

    ENGLISH INFORMATION:
    No feu massa cas de la nota que us surt a la fitxa quan l'envieu. En molts casos el que escriviu és correcte però no s'havia contemplat la possibilitat que poseu. Per exemple, molts poseu SOCCER, però hi ha un altre nom pel futbol.
    El que sí que heu de mirar molt bé és l'ortografia.
    Tingueu en compte que una cosa és el verb i l'altra el nom de l'esport, i la diferència és que l'esport acaba en -ING. Ex. Cycle és anar en bicicleta però l'esport és CYCLING.

  6. Berta

    Hola soc la Berta i aquesta és la meva pregunta:
    El meu equip de futbol sala juga en una lliga i aquest any hem jugat 36 partits i n'hem perdut 1/3
    part.
    Quants patits hem guanyat aquest any?

  7. minerva

    Holaa!!!!
    Aqui us deixu ia meva situació de matemàtiques.
    Jo tinc 249 dibuixos que me an fet entre 7 amigas
    la 1 me a donat 1/7 dibuixos
    la 2 me a donat 2/13 dibuixos
    la 3 em dona 3/19 dibuixos
    la 4 em dona 1/23 dibuixos
    la 5 em dona 2/39 dibuixos
    la 6 em dona 3/13 dibuixos
    cuants em dona la numeru 7????

    RESPOSTAS

  8. Unknown

    Hola!soc l'Hector i
    Aquí us deixo el meu problema.
    La meva mare a comprat un bossa de llaminadures que conté 24 llaminadures la meva mare s'enporta una 1/4 el meu germa s:en porta 2/4 I jo el que queda quantes llaminadures toquen a cadascun?

  9. minerva

    HOLA Eric la teva situacio no es pot fe perque
    la teva mare és menja 100
    el teu pare és menja 90 i llavors és pasa de 120 i tu no tindrias carmels, ni els trus pares tindrian les cuantitas que as posat

  10. Dolors

    Bon dia, a veure si amb el que diu el Luay et funciona. Si no a vegades també va bé canviar de navegador (amb el Chrome en principi funciona)

  11. Unknown

    A veure qui s'anima amb el repte de la Minerva .. Minerva, ja t'has preparat per quan et comencin a donar les respostes?
    Podreu de practicar les estratègies que vam treballar en la divisió de dues xifres. Vinga… a veure qui comença …

    " Que la força mental us acompanyi! 😉

  12. Unknown

    Minerva, ens expliques una mica més com has calculat aquestes quantitats? A veure que diuen la resta de companyes i companys.
    Si la meitat del total de les pipes són 65… un cinquè del total..serà…
    Harroun, tu que en penses ?
    Gràcies.
    Rosa Maria.

  13. Unknown

    Molt bé participants,Berta i Minerva
    Veurem que us diu l'Àfrica…
    Minerva dalt t'he posat un comentari perquè repensis el problema del Harroun.

    A veure si entre tots el treieu !

  14. Unknown

    Què dius, Eric d. C ? Que en penses del que et diu la Minerva ?
    Raona com ho havies plantejat.
    Vinga, ànims !
    Està molt bé tots aquestes situacions que plantegeu perquè esteu aprenent a aplicar el que estem treballant sobre les fraccions.

  15. Montserrat

    Hola nois i noies sóc la Laia i al meu problema es🥁🥁🥁 La meva mare a comprar 60 olives i el menú Germá de ha menjat 1/4 la meva mare tambe s' ha menjat 1/4 el meu pare 1/4 tambe i Jo 1/4 cuántas olives an sobrat ?? Un peti a tots 😘😘

  16. Unknown

    COMPANYS i COMPANYES DE 5è que esteu participant, molt bé !
    (Fins ara: Zakaria, Harroun, Minerva, África, Berta, Laia, Naia, Héctor, Eric del C. i Luay. )
    Vejam al final de la setmana què contesteu a les respostes dels vostres companys; si han fet uns bons raonament o no. ;))

  17. oriol

    el meu problema es tinc el meu germa petit a comprat 100 pizzes per internet i no les podiem tornar i vam pensar en repartirles per els quatre blocs de pisos a cada bloc viuen 50 persones quanta pizza toca a cada persona

  18. julio

    Hola aqui os deixo amb el meu problema

    He comprat 6 terrines de paté per el meu gos , cada terrina te 100 grams i tots els dies li dono 2/4 se paté. ¿ cuants de temps em durés les terrines?

  19. Martina

    Hola Julio 2/4 de 100 grams són 50 grams. Si tens 6 terrines de paté de 100 grams cadascuna i cada dia li dones 50 grams, et duraran 12 dies perquè 1 terrina et durarà dos dies i dos per 6 són dotze.

  20. julio

    Hola Dolors he fet el exercici de vocabulari i cuant he possat el nom també he possat el esport més popular de Britain,no sàvia on posar-ho.

  21. Martina

    Hola companys i companyes sóc la Martina. M'encanta menjar xocolata i la menjaria a totes hores però la meva mare no em deixa. Si el pot de Nocilla té 200 grams i entre la meva germana i jo mengem 2/8 del pot a la setmana, quantes setmanes ens durarà el pot?

  22. Naia

    Hola os deixo el meu problema
    Tinc 145 funko pops 3/5 de stranger things i la resta de five nights at freddy’s,
    Quants funko pops tinc de five nights at freddy’s?

  23. Unknown

    Hola soc la Leire espero que tots estigueu bé les meves preguntes són les següents: El dia 29 va ser el meu aniversari i la meva mare va comprar un pastís que feia 570 g.
    Jo vaig menjar 1/12, Sara 1/7, la meva mare 1/6 i el meu pare 1/5.
    Quants grans ha menjat cada un i quants grans de pastís ha sobrat?

  24. Unknown

    Bona feina, Julio i Martina!
    Julio, has plantejat una situació molt interessant sobre fraccions relacionada amb el teu dia a dia.
    I Martina, molt ben raonada i explicada.

    Bona feina, equip!

  25. Unknown

    Molt bé tots el que esteu plantejant les vostres situacions sobre fraccions als companys, i tots els que esteu contestant!

    Vejam fins a finals de setmana si entre tots acabeu de resoldre.
    Els que encara no heu participat, encara teniu temps fins a finals de setmana d'escriure-les en un comentari. Ànims.

    Rosa Maria

  26. Marc B.

    El meu germà a comprat 2 pots de mantequilla de cacauet�� i cada pot hi cap 1K de mantequilla de cacauet i nomes es menja 5 cullerades grans al dia, que mes o menys són 1/5 del pot. Cuant temps duraran els pots?

  27. Luca

    Tinc 1.792 euros a la guardiola. 1/4 part dels euros sòn dels avis i 2/8 sòn per feines a casa. Quants euros m'han donat els avis? Hi quants sòn per feines de casa?

  28. Anònim

    Hola, sóc l'Hugo, com esteu? Nosaltres estem bé. Aquest és el meu problema de matemàtiques:

    Al jardí de casa meva tinc 8 rosers, dels quals 4/8 son vermells, 1/4 son grocs, 1/8 son blancs i un altre 1/8 son taronges. Quants rosers hi ha de cada color?

  29. Anònim

    Hola sóc L'Hugo
    La seva mare es menja 78 pipes (130/5=26 26×3=78)
    El seu pare es menja 18,57 pipes (130/7=18,57 18,57×1=18,57)
    El seu germà es menja 14,44 pipes (130/9= 14,44 14,44×1=14,44)
    Així doncs tots ells s’han menjat 111,01 pipes (78+18,57+14,44=111,01)
    Per lo que en Harroun s’ha menjat 18,99 pipes (130-111,01=18,99)

  30. Anònim

    Hola, sóc L'Hugo
    Hi ha 8 companys que tenen els ulls de color verd (32/4=8 8×3=24)
    Hi ha 32 companys que tenen els ulls de color marró (32/4=8 8×1=8)

  31. Anònim

    Hola Minerva, sóc l'Hugo
    La 1 em dona 1/7 dibuixos = 249 / 7 = 35.57
    La 2 em dona 2/13 dibuixos = 249/13 =19.15 X 2 = 38.30
    La 3 em dona 3/19 dibuixos = 249/19 = 13.10 X 3 = 39.31
    La 4 em dona 1/23 dibuixos = 249/23 = 10.82
    La 5 em dona 2/39 dibuixos = 249/39 = 6.38 X 12.76
    La 6 em dona 3/13 dibuixos = 249/13 = 19.15 X 3 = 57.46
    Quants em donarà la numero 7? 54.78 (249 – 35.57 – 38.30 – 39.31 – 10.82 – 12.76 – 57.46)

  32. Anònim

    Hola Luay!! Sóc l'Hugo
    120/6 = 20 patates la meva germana
    120/4 = 30 patates el meu pare
    120/6 = 20 x 2 = 40 patates Luay
    Han sobrat 30 patates

  33. Anònim

    Hola Leire, sóc l'Hugo
    570 / 12 = 47.5 grams va menjar la Leire
    570/ 7 = 81.42 grams va menjar la Sara
    570/6 = 95 grams la meva mare
    570/5 = 114 grams el meu pare
    Han sobrat 232.08 grams

  34. Lúa

    Per celebrar el meu aniversari he convidat ha 8 amics, i han vingut 4 amics. Però el pastís ja estava tallat en 8 parts. Quantes parts de pastís toquen a cadascun?

  35. Lúa

    Hola,sóc la Lúa.
    La Leire va menjar 47,5 g
    La teva germana va menjar 81,42 g
    La teva mare va menjar 95 g
    El teu pare va menjar 114g
    Sobren 232,08 g

    Adeu!

  36. Naelé

    Hola bon dia , aquí esta el meu problema . En un llibre hi ha 200 p. i nomes m'he llegit 2 /4 de llibre i la meva pregunta es :Quantes pagines m'he llegit ?

  37. Unknown

    Noies i noies de 5è !
    Ho esteu fent fantàstic ! Mireu quines situacions us esteu inventant i esteu resolent entre tots vosaltres. És genial!. Us felicitem per totes les vostres intervencions.
    Què bé que gairebé tothom està participant ! Gràcies, equip !

    Estem veient " que la força mental us acompanya " … ;))

  38. Miquel Garcia Subirà

    Hola, el meu problema és:Avui he comprat 2 barres de pa.Les he tallat en 16 trossos cada una.Si m'he menjat 1/8 dels trossos, quants em queden per menjar-me?

  39. Unknown

    Hola, sóc la Rosa Maria

    En quina de les activitats de matemàtiques tens dubtes?

    Com molt bé t'ha dit el Harroun, la proposta és 'inventar un problema, una situació relacionada amb trobar la fracció de nombres.

    Recorda el problema de la safata de canelons del Paco que vas resoldre la setmana passada. També fer una ullada a totes les situacions que han plantejat els teus companys i les teves companyes aquí al blog; pots agafar bons exemples perquè ho estan fent molt bé.

    I si el dubte és sobre la segona activitat,aquesta consisteix en visualitzar dos vídeos que expliquen el treball que fan uns alumnes i la seva mestra per experimentar les fraccions equivalents.

    I els que vulgueu podeu provar de fer la mateixa activitat que fan ells,amb fulls o amb el material que tingueu a casa. Si no la vols fer o no tens possibilitat, no passa res.
    Això, sí, mira els vídeos. Si no et funcionen els enllaços ens ho comentes.
    Espero haver-te ajudat. ;)))

  40. Anònim

    Hola sóc la Núria, aquí està el meu problema :
    jo he comprat una ampolla de Coca Cola de 2 litres .Jo em vaig beure 1/4 d'ampolla. Uns amics es van beure entre tots 1/2 del que quedava.
    El meu pare es va beure 2/3 del queda desprès dels amics i la meva mare es va beure 1/3 .

    Quants centílitres s'ha begut la meva mare? i el meu pare?

  41. HALA

    Hola el meu probleme és:He ivitata a 30 persones i an vingut 10 persones peró ja havia tallat per a 30 persones .Quants trocos de pastis tindra cadascu?ADEU

  42. Maria Rodríguez

    Hola sóc la Maria R. el meu problema és el següent: Demà celebrem un aniversari i partirem el pastís en 18 parts iguals. A l'esmorzar prendrem 8 porcions i per berenar prendrem 7 porcions.
    Com seria la fracció de les quantitats que hem menjat?
    Quina fracció de pastís ha sobrat?

  43. Martina

    Hola María, les respostes són:
    La fracció de les quantitats que heu menjat és 15/18 perquè 8+7=15
    I us han sobrat 3/18 perquè 18-15=3

  44. Martina

    Hola Núria, les respostes són:
    2 l=200 cl
    Tu vas beure 1/4 de 200=50
    Quedaven 150 així que els amics van beure un 1/2 de 150 que són 75
    El teu pare es va beure 2/3 del que quedava que era 75 (200-50-75=75) 2/3 de 75 són 50 cl que és el que va beure el teu pare
    La teva mare es va beure 1/3 (200 Núria-50 amics-75 pare)=25. La teva mare es va beure 1/3 de 25 que és 8,33 cl
    I encara us van sobrar 16,67 cl de Coca-Cola (200-50-75-50-8,33=16,67)

  45. Uriel

    Hola companys el meu problema es:Si tinc 420 fulls de colors i 1/4 son blaus i l'altre 1/4 son vermells. Quants fulls tinc de color verd?

    Uriel

    Adeu 😉

  46. Unknown

    Hola Uriel,

    Gràcies, sí, tens raó. Quan mirem un vídeo a la classe l’anem aturant i comentant entre tots. Fer-ho entre les intervencions de tothom és més divertit i més fàcil. Quan ho fas sol requereix d'un gran esforç.
    Ens podries dir quines són les preguntes que t’han semblat que hi són repetides ? O bé algun altre company o companya en vol opinar al respecte.

    Esperem que aquest gran esforç que heu fet us serveixi de motivació per les properes activitats sobre ibers que hi ha proposades. Prenem nota. Tots aprenem ! 😉

    Què us ha cridat l’atenció sobre aquesta cultura ? Ja ens explicareu.

    Una abraçada.

    Rosa Maria.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>