Portes obertes 2022

Enguany l’escola celebrarà les portes obertes els dies 5 i 6 de març.  El format serà d’una conferència explicativa seguida d’una visita guiada.

Les portes obertes s’adrecen a les famílies interessades en matricular per primera vegada els seus fills/es a l’escola i que volen conèixer el projecte i les instal·lacions del centre.  El proper curs 22-23 començaran P-3 els infants nascuts el 2019.

Seguint les instruccions del Departament d’Educació, caldrà mantenir totes les mesures de prevenció i controlar l’aforament, per la qual cosa és imprescindible que truqueu a l’escola per a demanar dia i hora de visita.

Per anar fent boca, us deixem una breu presentació amb aspectes destacats del nostre Projecte Educatiu:

Us esperem!