Obres al talús del pati de primària

El projecte d’arranjament del talús del nostre pati de primària va ser una de les propostes més votades als pressupostos participatius de l’Ajuntament de Montmeló (juntament amb la porta del Casal d’Avis i l’arranjament dels patis de l’escola Sant Jordi).

Com a conseqüència, en pocs dies està previst que comencin les obres.  Això ens permetrà recuperar un bon espai per al joc dels infants.

Vallès Visió s’ha fet ressò de la notícia, ho podeu veure a partir del minut 6:18.

A més, el projecte té el valor afegit que serà dut a terme per una empresa especialitzada en bioenginyeria i programarem algunes activitats per a què hi participin els alumnes.