Eleccions al Consell Escolar

El Consell Escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.  El formen mestres, famílies, direcció, personal d’administració i serveis, representant de l’administració local (Ajuntament) i representant de l’AMPA.  La representació d’alumnes es preveu a partir de 1r ESO.

Durant el mes de novembre celebrarem les eleccions per a renovar la meitat dels membres del Consell Escolar del centre (enguany toca renovar 3 membres del sector pares/mares, 3 del de mestres i 1 del PAS).  Aquestes eleccions s’haurien d’haver celebrat el curs passat, però van ésser ajornades per la situació sanitària.

És important que les famílies hi participeu, ja sigui presentant la vostra candidatura com a representants dels pares i les mares, o bé venint a votar els candidats que considereu més representatius.

CALENDARI:

Inici del procés i publicació del cens 2 de novembre
Reclamacions al cens electoral 2, 3 i 4 de novembre
Sorteig per designar vocals de les meses 5 de novembre
Constitució de les meses 10 de novembre
Presentació de candidatures Fins al 12 de novembre
Publicació censos definitius 10 de novembre
Publicació candidatures 17 de novembre
Darrer dia sol·licitud per actuar com a supervisor/a 17 de novembre
Votacions 24 de novembre, de 15 a 18 h
Constitució nou Consell Escolar abans del 20 de desembre

Si us animeu a presentar candidatura, si us plau contacteu amb la direcció del centre i us informarem dels passos a seguir.

Aquí i  a la pàgina família i escola trobareu molta més informació organitzada per temes.