OH! EUROPA

A sisè ens agrada aprendre d’una manera significativa i motivadora, i per això aquest trimestre hem treballat en un projecte que començava amb una gran notícia: havíem estat els guanyadors i les guanyadores d’un viatge per Europa! Però hi havia un repte: per grups, havien de planificar la seva pròpia aventura. L’objectiu? Organitzar un viatge de fins a set dies visitant tres capitals europees.

Per fer-ho, primer hem investigat sobre les ciutats escollides: cultura, història, llocs d’interès i curiositats. Després, hem planificat les dates del viatge, els mitjans de transport entre destinacions i els allotjaments. Un cop definit l’itinerari, hem seleccionat les visites i activitats imprescindibles per conèixer cada ciutat al màxim.

Com a cloenda, hem recollit tot aquest treball en una pàgina web creada per cada grup, on expliquem la ruta, els llocs que visitarem i tota la informació necessària per fer d’aquest viatge una experiència inoblidable.

Us convidem a descobrir les nostres propostes i a viatjar amb nosaltres a través dels nostres projectes! Podeu visitar les webs aquí:

📌Grup 1

📌Grup 2

📌Grup 3

📌Grup 4

📌Grup 5

📌Grup 6

Esperem que gaudiu tant com nosaltres d’aquests viatges per Europa! 🌍✈️

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut