ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Estimades famílies,

El proper dilluns 30 d’octubre s’inicia el període d’eleccions i renovació de membres del Consell Escolar de la nostra escola.

El Consell Escolar de la nostra escola està format per 5 famílies, 5 mestres, un representant del personal d’administració i serveis, el/la representant de l’Ajuntament i tot l’equip directiu.

Enguany cal renovar dos membres del sector famílies i continuaran en el  càrrec la Sandra Días, la Jéssica Gómez-Limón, i la Sara Pérez.

Ens agradaria moltíssim comptar amb la vostra participació en aquest procés, tant perquè us presenteu com a candidats com perquè exerciu el vostre dret a escollir els vostres representants, és per això que us demanem que tingueu molt present les següents dates:

Del 30/10 al 2/11 – CENS ELECTORAL. Publicació del cens  i reclamacions, si cal. Entreu a l’escola i reviseu les vostres dades.

30/10 – MESES ELECTORALS. Sorteig per escollir les famílies que han de formar part de la mesa electoral.

10 de novembre – CANDIDATURES – Darrer dia per presentar la vostra candidatura. Atenció!! Cal que demaneu el formulari oficial per presentar-vos.

20 de novembre – VOTACIONS sector famílies. De les16.00 h a les17.00 h

ANIMEU-VOS!!!

Pregunteu, consulteu-nos… som a la vostra disposició per allò que necessiteu.