Educació visual i plàstica

APRENENTATGE DIGITAL

ACTIVITAT 1

Us adjuntem les propostes d’activitats que podeu fer i materials que podeu necessitar.

Com que estem treballant amb el COSSOS GEOMÈTRICS a matemàtiques, us proposem que els contruïu vosaltres mateixes i mateixos, si es que podeu imprimir les plantilles. Us ajudarà a entendre millor tots els conceptes i, a més, podreu posar en pràctica totes les vostres habilitats!

1. A la dreta teniu les plantilles de diferents cossos geomètrics.
  2. Podeu imprimir aquelles que vulgueu provar de fer.
  3. Les retalleu i allà on hi ha pestanyes les enganxeu amb cola.

Heu de tenir una mica de paciència però segur que us acaben sortint!

Si ens feu arribar les vostres creacions les penjarem aquí mateix perquè totes i tots veiem com us han quedat.

Cossos geomètrics creats pels alumnes

ACTIVITAT 2

Si teniu a casa:

• Cola
  • Tisores
  • Fulls (si són de colors, quedarà més bonic)
  • Llapis i retoladors
  • Molt de temps i paciència

Us proposem que intenteu fer alguna d’aquestes manualitats per fer animals diversos amb aquests materials.

Animals de paper creats pels alumnes

ACTIVITAT 3. SANT JORDI (amb retorn)

Ha començat el mes d’abril i s’acosta Sant Jordi. A continuació us proposem algunes idees de manualitats per fer des de casa i que cadascú faci allò que pugui o que més li agradI. Inclús podeu fer un dibuix ben bonic.

Només posem algunes idees, i podeu fer alguna d’aquestes o d’altres, que segur que en sabeu moltes mé

Fem punts de llibre! PUNT DE LLIBRE EN FORMA DE DRAC

PUNT DE LLIBRE DIVERTIT

PUNT DE LLIBRE ORIGINAL

Fem una rosa! FER UNA ROSA FÀCIL

FER UNA ROSA,

Treballs fets per les nenes i nens de 3r

Molt bona feina, estem molt orgullosos de tots vosaltres.

ACTIVITAT 4. ART ABSTRACTE

Us proposem que feu un quadre abstracte amb formes geomètriques (cercles, triangles, línies, etc).

Us recomano que feu servir el regle per fer les línies, o algun objecte rodó per fer els cercles.

Aquí teniu un vídeo que us donarà alguna idea per fer-ho.

Treballs fets per les nenes i nens de 3r

ACTIVITAT 5. RAJOLES ORIGINALS

1- Mireu el vídeo.

2- Intenteu fer ¼ de rajola