The Sore Paw CI

EN

On Fridays we like playing games, role-playing, presenting projects, singing… to practise our speaking skills. Here you are an example of one of the activities done in class.

Students from CI had worked on a unit about wild animals. After listening to the story, we thought we could act it out. Children learned their roles, coloured their headbands and designed and made the background set.

On the last day of the school year, they acted the story out for the little ones. When they finished, they also sang the story song. They did a great work and the audience paid attention and enjoyed, too.

CAT

Els divendres a la tarda aprofitem per incidir en la part oral de la llengua a través de jocs, simulacions, presentacions, representacions, cançons, etc. Aquí teniu un exemple d’una de les activitats realitzades.

Aprofitem que amb els alumnes de CI havíem treballat vocabulari sobre els animals. Després d’escoltar la història de la unitat vam creure que era una bona idea representar-la. Els alumnes es van aprendre el seu paper, van pintar els seus antifaços i van dissenyar i crear el decorat per la representació.

L’últim dia de classe, vam baixar a la classe dels petits i els hi van representar l’obra. A l’acabar, van cantar la cançó de la història (la podeu escoltar al vídeo). Van fer una feina excel·lent. El públic va estar molt atent i van gaudir molt.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *