Preinscripció

PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

Si cliqueu a la imatge podreu accedir al triptic informatiu sobre la Preinscripció 21-22 a infantil, primària i la ESO.

US RECORDEM QUE EL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ EL REALITZEN NOMÉS ELS ALUMNES DE NOVA INCORPORACIÓ A L’ESCOLA, P3, I ELS ALUMNES QUE PASSEN A SECUNDÀRIA (els alumnes de sisè que faran ESO).
Atenció!!!
ELS ALUMNES DE SISÈ PRESENTEN LA PREINSCRIPCIÓ AL CENTRE DE SECUNDARIA . El codi La Caparrella és : 25002799,  i  l’identificador de l’alumne, idalu, el trobareu als informes que entreguem a l’escola.

PREINSCRIPCIÓ 2020-2021.

El procés de preinscripció escolar finalment s’endegarà a partir de la setmana vinent. Des del departament d’educació la previsió  de dates és la següent:
  • De l’11 al 17 de maig preinscripcions telemàtiques. Encara no està actiu l’aplicatiu (us enviarem l’enllaç quan estigui disponible)
  • De l’18 al 24 de maig preinscripcions presencials.  Us adjuntem el full inscripció. Cliqueu aquí per conèixer la documentació que cal aportar i els criteris de prioritat. (aquesta preinscripció és vàlida pels alumnes de nova incorporació a l’escola i també pels alumnes de sisè).
Les sol·licituds, dels alumnes que s’incorporaran a P3 es recolliran a l’escola amb cita prèvia. Poseu-vos en contacte amb l’escola a través d’aquest mail c5003305@xtec.cat per concretar dia i hora.
Atenció!!!

Us adjuntem el full de sol.licitud  juntament amb el full de la documentació necessària per fer el tràmit:

Sol·licitud preinscripció 20-21

Documentació necessaria