BICICLETADA 17 DE JUNY

El passat 17 de juny els alumnes de cicle inicial de les escoles de Montoliu i Sudanell van anar d’excursió fins a l’escola Sant Salvador d’Albatàrrec. Quan vam arribar els alumnes de primer van visitar l’escola. Al finalitzar la visita vam esmorzar tots junts i… Llegeix més»

Summer Bucket List

EN

Hello! Three days left to go on holidays. You will have plenty of time to have fun!

This week we have been talking about activities you can do over the summer. I encourage you to do the activities you like and you can add new ones, too.

Below you have got the Summer Bucket List with the links to different websites.

CAT

Només queden tres dies per començar les vacances d’estiu. Tres mesos per endavant amb moltes hores per passar-nos-ho d’allò més bé!

Aquesta última setmana, a la classe, hem vist diferents activitats que podem fer durant l’estiu per gaudir amb l’anglès. Us animo a fer totes aquelles que us agradin i ja sabeu que podeu afegir les vostres propostes.

A continuació teniu el llistat on us serà més fàcil accedir a les pàgines web (només fent click).

CI

CM&CS

HAPPY SUMMER HOLIDAYS! See you in September! xx

RITMES CORPORALS C.S

Aquí us mostrem el resultat d’una activitat de ritmes corporals que hem dut a terme els alumnes de cicle superior durant algunes sessions de música. Aquesta activitat ens ha permès crear patrons rítmics interactuant amb els companys a més de sentir el cos i el ritme.

Concert de flauta dolça

Els músics de 3r i 4t us volem oferir un petit concert d’algunes peces de flauta treballades durant aquest segon trimestre. Esperem que us agradi!

Sortida Tàrraco

Ave!!!!!

El divendres dia 22 tot l’alumnat de primària de Sudanell i de Montoliu, hem viatjat a la Tàrraco romana, la capital de la província Hispànica citerior (la que ara en diem la Península Ibèrica) i hem après moltes coses d’aquella època.

Hem après com es construïen i per a què, les muralles que envoltaven les ciutats romanes, i fins i tot hem pogut observar les marques dels picapedrers que signaven les seves obres d’aquesta manera.

Hem vist la via romana, i els espais on es feien els grans espectacles: les lluites de gladiadors i d’animals, les curses de carros, i les representacions teatrals ( L’amfiteatre, el circ i el teatre).

A la tarda hem fet dos grups. Uns (primer, segon i tercer) hem descobert, amb el Corneli la seva germana, com jugaven i a què els infants de l’època romana. Els més grans, planell a la mà i com a investigadors, hem anat descobrint i ubicant a Tàrraco, elements de l’antiga Roma.

Ha estat un molt bon dia al costat del mar, passant pel port i gaudint amb tots els nostres amics i amigues.

Tornarem, Tàrraco!!!.

Visita a Tàrraco from Zer La Coma on Vimeo.

SORTIDA D’EDUCACIÓ INFANTIL A L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ

El passat divendres 22 de març els nens i nenes d’Educació Infantil vam anar d’excurció a l’Espluga de Francolí.

Durant el matí vam fer una visita al Museu de la Vida Rural on vam poder veure i experimentar les característiques de la vida tradicional. També vam observar carruatges de l’època així com objectes característics d’aquells anys i el seu funcionament. En el mateix museu també vam realitzar un taller en el que ens van ensenyar la fauna de la zona per fer finalment una medalla de l’animal que més ens havia agradat.

Després de la visita al museu, vam dinar i ens vam endinsar en el món de la prehistòria visitant una meravellosa cova que amagava secrets del passat.

SORTIDA ANIMAC’19 ED. INFANTIL I CICLE INICIAL

El passat 20 de febrer els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial de la Zer ens vam desplaçar a la Llotja de Lleida per gaudir del cinema d’animació  amb les sessions escolars d’ANIMAC 2019.

Una sessió, sota el títol “Amics, rimes i una rata pirata”, amb la projecció dels curtmetratges relacionats amb les emocions i la diversitat: “Doña Ubenza”, “Pointy”, “The Opposite Day”, “6:1”, “White Crow”, “The Little Ship”, “Billie” i “La rata del camí ral”.

Una edició dedicada a la tècnica del “Stop Motion”, una tècnica que recrea el moviment d’un objecte a una titella, a base de fotografies una darrera de l’altra aconseguint simular que la titella es mogui, donant vida fotograma a fotograma a personatges de plastilina, titelles, ceràmica, fotografia, i tants materials com la imaginació de l’artista pugui arribar a imaginar.

Sortida de Primària de Nadal

El passat dijous 20 de desembre, tots/es alumnes de la ZER La Coma, van disfrutar d’allò més, en la tradicional sortida de nadal. Aquest curs les activitats realitzades han estat:

Dance Escape: Els/les alumnes van poder ballar i crear unes fantàstiques coreografies.

Ozone: Després de jugar unes emocionants partides a la bolera, van disfrutar d’un fantàstic dinar.

Cine: Per acabar la fantàstica sortida, vam anar a veure al cinema, la pel·lícula Ralph Trenca Internet.

Teatre anglès

El passat dia 5 de desembre, els alumnes de primària de la Zer vam anar a Albatàrrec a veure una obra de teatre en anglès anomenada Rudolph. Va ser molt bonica i la vam gaudir molt i, fins i tot, dos alumnes van poder pujar a participar-hi.

Per veure les fotos feu click a la imatge: