Molí de Vent

Urgent!!!! CANCEL·LACIÓ 2a FESTA DE LA XOCOLATADA SOLIDÀRIA

Benvolguts/des,

Davant la previsió meteorològica de demà dissabte, ens veiem en la necessitat de cancel·lar la 2a. Festa de la Xocolatada Solidària.

Amb tot, per la importància de l’acte, la resposta participativa obtinguda i la il·lusió que tenien els infants, s’està treballant en una nova data.

Us n’informarem i esperem poder comptar de nou amb tots vosaltres.

Agrair per endavant la comprensió a totes les entitats, empreses, associacions, col·laboradors, administracions i particulars que havien de fer possible aquesta jornada.

Junts Millor!!!

AFA i Equip de Mestres de l’Escola Molí de Vent

4t: Projecte Connectem amb el Món

Els i les alumnes de 4t hem estat fent el projecte «Connectem amb el món», un projecte on hem investigat i estudiat els diferents països d’origen de les diferents famílies que hi ha a l’escola. Gràcies a aquesta investigació hem pogut conèixer diferents països del món i alhora també molta informació com per exemple: el nombre d’habitants, la seva capital, plats típics, etc. També hem tingut la sort de poder parlar amb diferents famílies, que ens han explicat la seva experiència al canviar-se de país. Els hem pogut preguntar com han viscut aquest canvi i també hem pogut conèixer, de primera mà, costums i vivències dels seus països d’origen.

4t: Guardians Energètics

Fa uns dies els alumnes de 4t van fer una activitat sobre la importància de no malgastar l’energia. En aquesta activitat van poder comprovar quan consumeixen diferents electrodomèstics que hi ha a a casa i la importància de desendollar-los i no deixar-los en mode repòs. També van poder comprovar com s’escapa l’aire calent si ens deixem les portes o finestres oberts. Al final del taller tots i totes les alumnes van poder convertir-se en Guardians Energètics gràcies a la seva implicació i compromís en no malbaratar energia.

DIBUIXOS AMB SENTIMENT

DIBUIXOS AMB SENTIMENT. FETS PELS NENS I NENES D’I4.

Infantil i Picasso

L’any 2023 es va celebrar el 50è aniversari de la mort d’en Pablo Picasso. Els nens i nenes d’educació infantil ens inspirem en les seves obres per fer les nostres creacions.

Mireu quin mural hem fet per decorar l’entrada del nostre edifici.