Molí de Vent

BON ANY 2020!!!

Després de les vacances nadalenques, encetem el segon trimestre amb nous projectes i il·lusions.

Els Reis han estat generosos i, al pati de Cicle Inicial, hi ha una nova estructura. L’estona de lleure i el joc són elements essencials pel desenvolupament integral dels infants, i en aquest sentit, la millora dels patis és un dels nostres objectius.

A 6è es desenvoluparà el projecte INSPIRA, gràcies a la col·laboració entre l’escola i la universitat URV.  Des d’un punt de vista coeducatiu, es vol fomentar les potencialitats de l’alumnat, siguin nens o nenes, per estudiar, en un futur, estudis tecnològics.

Dintre del projecte de la Sostenibilitat, el mes de febrer, tindrem al centre una exposició de l’ACA: ESTIMA L’AIGUA, CADA GOTA COMPTA.

I això és un petit tast del que ens espera al llarg dels següents tres mesos.

Com sempre, esperem comptar amb la col·laboració de tota la comunitat educativa:

JUNTS SUMEM!

Nadal al Molí de Vent

DILLUNS 9 DIMARTS 10 DIMECRES 11 DIJOUS 12 DIVENDRES 13
1r A: EL TIÓ DE NADAL (Taller animació lectora) 1r B: EL TIÓ DE NADAL (Taller animació lectora)

2n A: ELS REIS D’ORIENT (Taller animació lectora)

ARRIBADA DEL TIÓ Cicle Inicial i Infantil (matí)                          Cicle Mitjà (tarda) ASSAIG NADALES

Cicle Mitjà i Cicle Superior (matí)

2n B: ELS REIS D’ORIENT (Taller animació lectora)

P3, P4 I P5: CONTE DE NADAL (Taller animació lectora)

DILLUNS 16 DIMARTS 17 DIMECRES 18 DIJOUS 19 DIVENDRES 20
ASSAIG NADALES

Cicle Inicial  i Infantil (matí)

6è: Portar aliments a Càrites

CONCERT DE NADAL EDUCACIÓ INFANTIL  (9 h.)

CONCERT NADAL 5è (15.15 h.)

CONCERT DE NADAL CICLE INICIAL              (9 h.)

CONCERT NADAL CICLE MITJÀ          (15.15 h.)

Educació Infantil:  TIÓ MÒBIL  (15 h.)

2n: FUNDACIÓ PERE BADIA  (10.15 h.)

CAGARÀ EL TIÓ

Eduació Infantil (matí) Cicle Inicial (tarda)

Jornada intensiva (8.30 a 12.30 h.)

CAGARÀ EL TIÓ

Cicle Mitjà (9 h.)

PATGES REIALS

Inicial 9.30 h.

Infantil 10.30 h.

Mitjà 11.30 h.

6è: Viatge a Towcester

El passat 11 de novembre 13 alumnes de 6è vam anar a Towcester, un petit poble al nord de Londres. Hi vam estar tota una setmana. Va ser molt emocionant perquè vam posar a prova el nostre nivell d’anglès, vam conèixer noves costums i vam fer amics nous que mai oblidarem. També vam poder visitar Londres!

Mai oblidarem aquesta experiència única i inigualable.

MOSTRA DE FELICITACIONS NADALENQUES

Benvolgudes famílies,

Us animem a participar en la MOSTRA DE FELICITACIONS NADALENQUES.

Recuperem el bonic costum de felicitar el Nadal amb una targeta. Podreu lliurar-les al/la vostre/a tutor/a.

Llegiu les bases que trobareu al següent cartell:

Salutacions cordials.

L’equip de mestres de l’escola Molí de Vent

SOSTENIBILITAT

Des d’avui penja, a la façana de l’escola, una lona on s’hi pot llegir:

SOSTENIBILITAT

Per un món millor.

Aquest és el projecte interdisciplinar que, amb activitats diverses, tots els grups anirem treballant al llarg del curs.

L’educació per a la sostenibilitat és clau per desenvolupar un sentit ètic i cívic pel medi ambient i de responsabilitat envers les generacions futures.

EQUIP DOCENT DE L’ESCOLA MOLÍ DE VENT

Obres a l’escola

Les obres ja han acabat, a partir de divendres 22 de novembre les entrades i sortides d’educació infantil tornen a la normalitat.

Per obres de millora, i fins nou avís, l’entrada dels alumnes d’educació infantil es farà pel pàrquing de l’escola.

Celebrem La Castanyada!!

Treballs previs
DIMECRES 30/10
DIJOUS 31/10
DIVENDRES 1/11

INFANTIL
Manualitats:
P3- Titella de mà de la castanyera
P4- Careta de la castanyera
P5– Joc de la castanya
P3 i P4 faran panellets
P5 faran galetes
Celebració castanyada al pati

FESTA

INICIAL
Treballs sobre l’estació i la festa dins les diferents àrees.
* Escriptura de la recepta dels panellets (treball a… Llegeix més»

Som-hi curs 2019-20!!!

Benvinguts/des al nou curs escolar 2019-20!

Després de les merescudes vacances, al Molí ja ens hem posat en marxa per tenir-ho tot a punt per iniciar les classes i donar resposta a les necessitats i motivacions dels nostres alumnes.

El dia 12 de setembre ens retrobarem plens d’il•lusió, amb nous reptes i moltes experiències per compartir.

Encoratgem les famílies a col•laborar amb l’escola donant suport als projectes que s’hi organitzen i amb una bona entesa en aquesta tasca comuna i apassionant que és educar els infants.

La Teresa Figueras, aquest curs, assumirà la direcció de l’escola per la jubilació del Joan Perelló a qui desitgem molta sort i gaudi en aquesta nova etapa.

Que tinguem un bon inici i un profitós curs.

Cordialment.

Equip de Mestres i Personal d’Administració i Serveis de l’escola Molí de Vent.