Comencen les celebracions

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat 20 de setembre la nostra escola va celebrar amb tots els seus membres el seu 25è aniversari. Tots els alumnes, juntament amb els seus mestres i l’equip directiu, van baixar a la part de davant de l’escola i, després d’unes paraules per part del director, es va procedir a desplegar la pancarta amb el logo de l’aniversari dels 25 anys.

I, com a qualsevol altre aniversari, no podien faltar els globus i les espelmes. Cada classe, amb la col·laboració d’alguns pares i mares d’alumnes, va bufar les espelmes del pastís que van preparar i després d’un gran aplaudiment es van deixar anar 25 globus enlaire, un per cada any complert.

També van voler venir a celebrar-ho amb nosaltres el senyor Daniel Masagué, Alcalde de Torredembarra, la senyora Núria Gómez, Regidora d’Ensenyament, la senyora Maria Àngels González, Directora dels Serveis Territorials de Tarragona, i el senyor Santiago Ardèvol, antic director de l’escola i actual Regidor de Governació i d’Hisenda, que també ens van voler dedicar unes paraules.

Aquí us deixem un vídeo muntatge i un petit recull de fotos de l’acte inaugural. Va ser un acte molt bonic i emocionant!