Acte de cloenda

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El divendres 21 de juny van celebrar el darrer acte de celebració del 25è aniversari del centre. L’escola havia convocat tant a les autoritats com a antics professors i alumnes per tal de cloure amb una festa els actes de celebració del Molí de Vent.

D’aquesta manera, prop d’un centenar de persones es van acostar al Carrer Escoles i van formar part d’un acte que va presidir el director de l’escola, Joan Perelló, i l’alcalde de Torredembarra, Daniel Masagué.

A l’acte de celebració es van poder escoltar els parlaments dels diferents directors que han passat pel centre durant aquests 25 anys, així com el del Sr. Alcalde de Torredembarra, el de la Sra. Directora General dels Serveis Territorials i el del President de l’AMPA.

També es va aprofitar per mostrar de manera oficial el Lipdub del 25è Aniversari que els nens i nenes de l’escola van realitzar durant les darreres setmanes del curs, i també un vídeo amb les intervencions d’alguns ex-alumnes de l’escola.

Per finalitzar l’acte de cloenda, alguns dels autors de la cançó de l’escola van oferir una petita actuació als assistents.