file

▪ Qui som?

Som una escola de titularitat pública i depenent del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Ens considerem una escola catalana, aconfessional, pluralista i democràtica.

▪ El nostre objectiu

El nostre objectiu principal és aconseguir que els alumnes desenvolupin totes les seves capacitats personals, socials i intel·lectuals; fomentant l’autoestima personal i l’esperit crític, la solidaritat i la cooperació, conjuntament en l’adquisició d’hàbits de treball, perquè es puguin desenvolupar en la societat actual.

Per aconseguir això pensem que la cooperació entre pares i escola és fonamental per la plena educació dels vostres fills.

▪ La nostra història

Primerament a Torredembarra només hi havia el col·legi Antoni Roig que era un edifici d’esplèndida arquitectura situat al centre de la localitat. Degut a l’augment de població, aquest col·legi quedà petit i es construí un altre edifici a les afores del poble l’any 1979. Aquest edifici entrà en funcionament el primer trimestre del curs 1979-80 i continuà formant part del col·legi Antoni Roig que estava distribuït en varis edificis.

En començar el curs 1987-88, concretament l’1 de setembre de 1987, aquest edifici passa a ser totalment independent de l’Antoni Roig i es crea el nou col·legi Molí de Vent que funciona fins l’actualitat.

L’escola Molí de Vent està ubicada al mig de la urbanització Molí de Vent, nom donat degut a que en aquest lloc hi funcionà antigament un molí de vent. Situat al nord de la població de Torredembarra, a la comarca del Tarragonès.

file2