Membres de l’AFA i contacte

A l’escola Patrocini tenim una AFA molt activa i que fa una gran tasca per l’escola i l’alumnat. Està adherida a la FaPaC, fet que permet oferir diferents serveis i avantatges com ara: assegurances, formació, informació i assessorament… que les famílies mitjançant l’AFA se’n poden beneficiar.

Per tal de poder desenvolupar millor les seves tasques i tirar endavant els diferents projectes, es formen diferents comissions de treball.

JUNTA DE L’AFA

Presidenta Lourdes Esteve Montilla
Secretaria Maite Puga Fernández
Tresorera Neus Soler Guixé
Vocals Judit Montoriol Garriga
Maria Acosta Rodríguez
Bego Torné Lasso
Rosa Aloy Gómez
Anna Poza Pedrosa

COMISSIONS DE TREBALL

Web i xarxes socials: aquesta comissió s’encarrega de gestionar les diferents xarxes socials. Si tens dubtes o vols participar en aquesta comissió.

Festes-escoles: aquesta comissió col·labora amb l’escola i organitza les festes i activitats més lúdiques que es realitzen al centre.

Extraescolars: la comissió s’encarrega de gestionar i organitzar les diferents activitats extraescolars que s’ofereixen als alumnes abans i després de les classes lectives. Es tenen en compte diversos aspectes de desenvolupament de l’alumnat i ofereixen activitats d’aprenentatge de la llengua anglesa, esportives i lúdiques com el teatre “Pastorets” i els escacs.  Sempre oberts a les demandes i interessos de les famílies i ajustant-se als acords establerts en el Consell Escolar.

Material socialitzat: la comissió gestiona el projecte de socialització i reutilització de llibres de text i/o material com els Chromebooks.

Escoles Verdes: aquesta comissió s’encarrega d’engegar accions, amb la complicitat del professorat, que ajudin a millor la sostenibilitat de l’escola.

Menjador: vetlla per una bona gestió del servei de menjador i de l’espai de lleure del migdia, perquè els nens i nenes estiguin en un espai a gust i tranquils, on s’adquireixin hàbits d’autonomia, d’higiene i d’alimentació saludable, que puguin reposar fent jocs calmats, compartir tallers o jugar lliurement al pati.

Per qualsevol consulta, dubte o suggeriment ens podeu fer arribar un correu electrònic a la següent adreça: afa@patrocini.cat

BLOG: