A l’inici de l’escolaritat, us demanem que ens informeu si el vostre infant té alguna al·lèrgia alimentà ria i/o al là tex. T
La documentació que necessitem com a escola és:
1- Informe mèdic signat per l’equip sanitari responsable, on han de constar totes les dades de la malaltia de l’infant, les actuacions que cal fer i els telèfons dels referents sanitaris.
2- Imprès signat amb la recollida d’informació on es detalla el tipus d’al·lèrgia de l’alumne, les vies d’entrada i el tipus de reacció. Recollida informació alumnes al·lèrgies
3- Imprès de sol·licitud signat i autorització d’administració de la medicació prescrita i l’atenció especÃfica prescrita i pautada pel metge o metgessa. Sol·licitud i autorització d’administració de medicaments
Un cop disposem de tota la documentació, s’informa al personal del centre, al menjador escolar i a l’AFA, per tal de que s’apliquin les mesures necessà ries. És molt important, si durant el curs escolar es detecta una nova al·lèrgia o intolerà ncia o aquestes desapareixen, informar a l’escola.
Segueix-nos!