Al·lèrgies o intoleràncies

A l’inici de l’escolaritat, us demanem que ens informeu si el vostre infant té alguna al·lèrgia alimentària i/o al làtex.  T

La documentació que necessitem com a escola és:

1- Informe mèdic signat per l’equip sanitari responsable, on han de constar totes les dades de la malaltia de l’infant, les actuacions que cal fer i els telèfons dels referents sanitaris.

2- Imprès signat amb la recollida d’informació on es detalla el tipus d’al·lèrgia de l’alumne, les vies d’entrada i el tipus de reacció.  Recollida informació alumnes al·lèrgies

3- Imprès de sol·licitud signat i autorització d’administració de la medicació prescrita i l’atenció específica prescrita i pautada pel metge o metgessa. Sol·licitud i autorització d’administració de medicaments

 

Un cop disposem de tota la documentació, s’informa al personal del centre, al menjador escolar i a l’AFA, per tal de que s’apliquin les mesures necessàries. És molt important, si durant el curs escolar es detecta una nova al·lèrgia o intolerància o aquestes desapareixen, informar a l’escola.