Activitats de Nadal i postal

Dimarts 21

El dimarts 21 l'alumnat anirà a cantar nadales a l'exterior de la residència Sant Jaume, en horaris diferents. La recollida dels alumnes d'educació infantil és a les 12.30 h a la Plaça de la Fira (si es queden a menjador, els acompanyarem a l'escola). Els alumnes de primària tornen a l'escola.

Dimecres 22

Jornada continuada. El dimecres 22 es realitza jornada continuada. L'horari escolar serà de 9 a 13 h.

D' 11 a 13 h. l'alumnat cantarà Nadales pel poble i acabarem l'activitat a la Fira. Aquest serà el punt de recollida de tots els  nens i nenes.

Servei de menjador, es  manté en horari de 13.00 a 15.00 h. Els infants que es queden a menjador els acompanyarem al centre.

Activitats extraescolars. El dimecres 22 no es realitzaran activitats extraescolars esportives ( multiesportiu i zumba) per indicació de l'empresa responsable. L'activitat d'anglès haureu de concretar amb l'Anna Sabaté per tal de modificar l'horari.

Nadala. Els nois i noies de 6è han elaborat aquesta nadala. Bones Festes a tothom!

Descobrint Warja Lavater, alumnes de cicle mitjà

Avui els infants de cicle mitjà hem visitat la @bibliotecacardona i allà la Sandra ens havia preparat un taller molt original. Hem conegut l’artista Warja Lavater i hem pogut veure alguna de les seves obres. Finalment, ens hem endinsat a l’aventura de transcriure un conte tal com ho feia ella, a partir de figures geomètriques.

Ens ho hem passat molt bé i hem fet volar la nostra imaginació i creativitat.🎨

“Una carta, una sonrisa” dels alumnes de 6è

Els alumnes de 6è, a través de la iniciativa “Una Carta, una sonrisa”, hem volgut escriure i enviar una carta per animar a tots aquells infants de la illa de La Palma que no poden anar a l’escola a causa de l’erupció del volcà Cumbre Vieja. A més, els hem adjuntat un llibret que hem fet amb targetes, on expliquem coses de la nostra escola i del poble de Cardona, perquè d’aquesta manera ens coneguin una mica més. Esperem que els hi agradi molt!

¡Un abrazo muy fuerte y mucho ánimo palmeros, estamos con vosotros!

Dimarts 7 de desembre, festa de lliure disposició

A l’empara del que disposa l’ordre EDU/119/2021, de 28 de maig, per la qual s’estableix el calendari escolar del curs 2021-2022 (DOGC núm. 8423, de 02.06.2021), us volem recordar que el proper dimarts 7 de desembre no hi haurà classe, en haver-se escollit com a dia de lliure disposicióRecordeu també que dilluns 6 i dimecres 8 són dies festius.