A l’escola iniciem un nou projecte d’innovació! El GEP

Molts alumnes de la nostra escola, procedents de diferents països, estan creixent en un entorn plurilingüe. Això és un avantatge que hem d’aprofitar i potenciar. Per això, aquest curs comencem un nou projecte del Departament d’Ensenyament anomenat: Grup d’Experimentació pel Plurilingüisme (GEP). És un programa d’innovació pedagògica que té com a objectiu principal millorar la competència en llengua anglesa de l’alumnat. Actualment, l’anglès és present a l’àrea de plàstica i amb aquest projecte l’anirem incorporant als projectes.

La durada del programa és de tres cursos escolars i una de les principals accions del GEP és incrementar el temps d’exposició de l’alumnat a l’anglès afavorint així el seu creixement acadèmic.