L’alumna Hong Zhao Li és premiada en els Jocs Florals del Districte Sants-Montjuïc

Hong Zhao ha estat guardonada amb el segon premi de prosa de la categoria C dels Jocs Florals del Districte Sants-Montjuïc.

El divendres 27 de maig es van celebrar els Jocs Florals escolars al Districte amb la participació de totes les escoles i instituts del Districte.

Van destacar la qualitat dels treballs i en especial a les escoles pel treball que es realitza dia a dia donat que els nens i nenes han demostrat tenir un nivell de competència en l’expressió escrita força alt.

El secret?

La Hong Zhao ens explica que li agrada molt llegir!IMG_20160527_111136-1 IMG_20160527_113759-1