Els alumnes de 5è fem de guies a Barcino.

Dissabte 2 de març va ser un gran dia!  Vam convidar a famílies, mestres i amics a participar en una ruta per Barcino on nosaltres fèiem de guies. Durant dos mesos vam estar investigant sobre l’edat antiga i ens vam especialitzar en Barcino per preparar la ruta final. Els alumnes ens vam organitzar per grups per poder ser experts en un espai concret.

Al principi estàvem nerviosos i a mida que anava avançant la ruta ens sentíem més segurs. Era molt emocionant veure com tot allò que havíem estat investigant ho podíem explicar a altres persones. Ens va fer molta il·lusió que gent que no coneixíem s’afegissin al grup per a escoltar-nos. Fins i tot ens feien preguntes que sabíem respondre.

Volem donar les gràcies a les famílies, per haver vingut, als mestres, per acompanyar-nos un dissabte, i a la resta de participants per donar-nos suport en aquesta activitat de cloenda.

Us deixem el Codi QR que enllaça amb una web on podràs veure tot el que hem preparat.

Gràcies, Gracias, Thanks, Grazie, شكر , Salamat, спасибо, благодаря, ਧੰਨਵਾਦ, شکریہ, merci, mulțumesc, धन्यवाद, આભાર, ধন্যবাদ, gratias ago!