El grup de teatre extraescolar de primària de l’escola Mossèn Jacint Verdaguer inicia l’acte de lliurament de premis del IV Concurs Literari Terra Negre

El dissabte 21 de maig a les 11h del matí el grup de teatre d’extraescolar de primària de la nostra escola surt a l’escenari de la Casa del Mar.

Tots vestits de blanc meravellen el públic amb l’escenificació adaptada de La creació de l’Univers segons la mitologia grega. Gestos, moviments, paraules recitades a l’uníson, sota la direcció de Laura Ferruz, fan boca-badar petits i grans i donen entrada a l’acte de lliurament de premis del IV Concurs Literari de Terra Negre.

Tant els ha agradat que ja els han demanat que vagin preparant-se pel curs vinent!