EL PRIMER PROGRAMA DE 1R : LLEGIM ELS CÒMICS QUE HEM INVENTAT

Els nens i nenes de 1r B hem inventat uns còmics per a les nostres parelles lectores, els nens i nenes de 5èB.

Després d’haver escrit i explicat els còmics els hem volgut gravar a la ràdio…. el nostre PRIMER PROGRAMA! El voleu sentir?

Voleu conèixer la història de l’Escola? Visita guiada pels nens i nenes de 6è el dimecres 5 de juny

L’edifici històric de l’escola compleix 100 anys. Les nenes i nens de 6è han estat preparant una visita guiada per tothom on ens explicaran la història de la nostra escola. Hi esteu tots convidats el proper dimecres 5 de Juny a les 16:30.Per tal de donar a conèixer l’activitat al barri 6è ha elaborat aquest video de promoció amb la tècnica de l’Stop-motion… Llegeix més»

Torna la Roller Disco!

Dissabte 1 de juny a partir de les 17h torna la Roller Disco al pati de l’escola!
Vine amb els patins, skate o patinet i moltes ganes de ballar.
Hi haurà música, jocs de patinatge urbà i molta diversió.
Porta pica-pica i farem un gran pícnic.
Us hi esperem!