Èxit a la primera Masiorientació de l’Escola Mas i Perera

El passat dimecres 1 de maig, l’Escola Mas i Perera va celebrar la 1ª Masiorientació, una cursa d’orientació familiar oberta a tota la comarca.

Es van fer dues curses: per una banda la cursa infantil per famílies amb nens i nenes de 3 a 5 anys (23 equips amb un total de 44 infants i 56 adults), que amb l’ajut d’un mapa i tot superant circuits d’habilitats, buscaven diverses imatges de fruites amagades dins el recinte escolar. D’altra banda, la cursa de primària anava adreçada a infants de 6 a 12 anys (38 equips amb un total de 106 infants i 76 adults) que havien d’anar a diferents punts del barri de l’Espirall que estaven situats en un mapa. Un cop arribats al punt, havien de superar una prova per obtenir unes lletres que els ajudarien a desxifrar els missatge secret final.

Tant els equips d’una cursa com de l’altra havien d’estar formats per infants i adults que havien de fer les proves, fet que va donar sentit a la cursa d’orientació familiar i va aportar diversió per petits i grans. Gairebé 300 participants van poder gaudir d’un dia festiu de sol fent activitat física en família sense la pressió de guanyar, únicament gaudir i passar-s’ho bé!

PROPERAMENT..ANIREM PENJANT TOTES LES FOTOGRAFIES QUE VAM FER!