ENIGMES de la MITJA MARATÓ ESPIRALL

Cada dia de la setmana del 6 de novembre, aquí a la pàgina web de l’escola, al blog de la Biblioteca i a la cartellera de l’entrada de l’escola, us proposarem una pregunta sobre la Mitja Marató de l’Espirall.

En aquest espai podeu anar veient les preguntes de cada dia de la setmana. Hi haurà un total de 5 preguntes! La primera pregunta es farà el dilluns 6 de novembre i la última pregunta el divendres 10 de novembre.

Les bases són les següents:

• Cada pregunta s’ha de respondre el mateix dia.
  • Les respostes les podeu posar dins la bústia que hi ha a la cartellera o bé les podeu enviar per correu electrònic: biblioteca@escolamasiperera.cat
  • Podeu participar de manera individual, per parelles o bé amb el vostre grup classe.
  • Amb la resposta, cal indicar el vostre nom i cognoms i el nom de la vostra classe, si us presenteu de manera individual. I si us presenteu de manera grupal, el nom de la classe.
  • Tots i totes les que encerteu TOTES les preguntes, rebreu un obsequi.

US ANIMEM A PARTICIPAR-HI!