El passaport Edunauta!

Alumnes i famílies de Cicle Mitjà, aquí podreu trobar tota la informació referent al Passaport Edunauta! Us recordem que és projecte impulsat per la Fundació Bofill i en el que l’Ajuntament de Vilafranca ha sigut un dels municipis escollits per a posar-lo en pràctica. El Passaport és una eina que permetrà als infants visibilitzar i acreditar tots aquells aprenentatges que facin fora de l’escola amb l’objectiu de connectar tot el potencial educatiu del municipi, i vincular-ho  a través d’un llenguatge comú basat en un marc de competències.

És molt important que sempre porteu a sobre el passaport Edunauta que us hem donat a l’escola ja que hi hauran activitats que us hauran de segellar la vostra participació i d’altres activitats
que vosaltres mateixos podreu segellar.

Quines són les activitats Edunautes?

Bon viatge Edunauta!!