EL MASIPATI!

Coneixeu el masipati? Voleu saber com es va transformant el pati de la nostra escola?

El masipati és el bloc del Projecte de Pati Actiu de l’escola! https://masipati.wordpress.com/

La comissió de pati actiu de l’Escola Mas i Perera està formada per mestres i famílies  que volem construir conjuntament un nou pati  per la nostra escola. Volem que el pati es converteixi en un espai més d’aprenentatge a on els es potenci la creativiat dels infants, els espais verds, la convivència, l’experimentació,  l’observació, la curiositat, la conversa, les relacions entre els infants…volem un pati en el que tots els infants hi tingui cabuda!

Fa un cursos enrere  l’escola va engegar el projecte “SOMIEM EL NOSTRE PATI”; en que els alumnes van pensar i dissenyar com volien que fós el seu pati de l’escola. El curs 2015-2016 vam tornar a  reprendre aquest projecte per fer realitat el nostre somni.

És un projecte que es fa gràcies a la col·laboració i participació de tota la comunitat educativa de l’escola!