EI-EPSAP-EL GALLINER

A l’escola tenim un galliner on cada inici de curs la Maria Antonia i en Fèlix, de la granja d’Espitlles situada a santa Margarida i els Monjos, ens porten 6 gallines joves. Els nens i nenes d’educació infantil sempre anem a donar-los la benvinguda a l’escola. A cada gallina li posem una anella de color per tal d’identificar-les. Llavors cada classe d’infantil n’escull una, li posa nom i fem un petit projecte sobre aquestes.

Durant el curs cal anar a cuidar-les cada dia per netejar-li el galliner, donar-los-hi de menjar i quan comencen a posar ous també a recollir-los. És per això que fem col·laboracions, és a dir, cada dia al pati tres nens/es d’infantil amb ajuda d’un alumne de primària anem al galliner per a fer aquestes tasques. També una tarda a la setmana, quan fem tallers, un grup d’alumnes de p3, p4 i p5 anem a fer el mateix.

El cap de setmana no us penseu pas que es queden sense dinar!! Els i les mestres de l’escola ens repartim els dies i també anem a cuidar-les. Si passeu a prop de la nostra escola, pel costat de la plaça, veureu que eixerides i ben cuidades que les tenim!!