A l’escola vam celebrar la Castanyada

La Castanyada és la primera de les festes i tradicions que celebrem al llarg del curs a l’escola. La celebració d’aquestes festes ens permet descobrir-les, parlar-ne i treballar-les amb l’alumnat.

Així doncs, el passat 31 d’octubre vam celebrar la Castanyada a la nostra escola. I vam gaudir d’un dia ben diferent i festiu en què l’escola es va omplir dels colors de tardor, de castanyers i castanyeres (grans i petits).

Durant el matí, la Castanyera va visitar els nens i nenes d’Infantil i de Cicle Inicial. L’alumnat de Cicle mitjà i Cicle superior van anar a explicar rondalles als altres cursos, i també vam fer unes activitats plàstiques relacionades amb la tardor.

Vam acabar esmorzant conjuntament al pati i tastant uns xips de moniato exquisits!

A la tarda, vam sortir totes i tots al pati a fer jocs tradicionals.